Tivolikort
For aktionærer

Aktionærkort
Én af goderne som aktionær i Tivoli
Som en særlig gestus til vores værdsatte aktionærer tilbyder Tivoli et helt specielt Aktionærkort. Med dette kort får du ikke kun gratis adgang til den eventyrlige have, men du kan også tage én ledsager med hver dag.
Derudover kan du uden ekstra omkostninger tage op til to børn i alderen 3-7 år med dig. Hvis du har flere end to børn, skal der betales fuld børneentré for hvert ekstra barn. Børn under 3 år kommer gratis ind i Tivoli.

Om aktionærkortet i Tivoli
Udstedelse af Aktionærkort
For at modtage et Aktionærkort, skal du være i besiddelse af mindst 100 aktier, som er navnenoterede og samlet i ét dansk depot ifølge Værdipapircentralens online-aktiebog, som vi udelukkende henter vores data fra. Derudover skal din mailadresse være registreret i Investorportalen, som findes her. Er din beholdning navnenoteret og din mailadresse registreret i Investorportalen, sørger vi for alt det praktiske. Du behøver ikke at skrive til os om erhvervelsen, fremsende depotoversigt etc. Du kan dog maksimalt modtage ét personligt Aktionærkort – uagtet hvor mange aktier/depoter, du er i besiddelse af.
Hvis Tivoli-aktierne ejes af et selskab (aktieselskab, holdingselskab etc.), vil det ikke fremgå af Værdipapircentralens online-aktiebog. Vi skal derfor have besked om, hvem vi skal udstede kortet til. Virksomheden skal dog være navnenoteret.
Du kan sende en e-mail til investor@tivoli.dk med angivelse af evt. InvestorID, navn, adresse og depotnummer.
Oplysningerne kan også sendes i brev til:
Tivolikort
Vesterbrogade 3
Postboks 233
1630 København V
Når kortet er oprettet, vil du modtage en mail. For at få adgang til Aktionærkortet skal du downloade Tivolis app og oprette en Mit Tivoli-profil med den mailadresse, du har registreret i Investorportalen. Kortet vil automatisk være tilknyttet din profil.
Der kan gå op til fem hverdage, fra Tivoli kan se aktiebeholdningen i Værdipapircentralens online-aktiebog, før kortet udstedes.
Hvis betingelserne for Aktionærkort ikke længere er opfyldt, lukker vi dit medlemskab.
Ønsker du at få udleveret et fysisk Aktionærkort, bedes du henvende dig i Tivoli Service Center, som ligger ved Hovedindgangen. Medbring den mail du har fået tilsendt med dit Aktionærkort.
Addministrationstid
Når betingelserne er opfyldt, oprettes medlemskabet automatisk, og du vil modtage en mail, når dit Aktionærkort er klar.
Fra et køb eller ændring af aktiebeholdning er der administrationstid, før oplysningerne fra din bankforbindelse er registreret i Værdipapircentralens online-aktiebog og efterfølgende hos os. Du skal derfor regne med en administrationstid på op til fem hverdage.
Aktieoplysninger
Oplysninger om aktiebeholdninger behandler vi fortroligt. Har du forespørgsler til dit medlemskab, skal du derfor kontakte os i rimelig tid, inden du ønsker at benytte dig af medlemskabet. Kontakt os enten via telefon eller e-mail.
Telefon: +45 70 15 06 66
E-mail: investor@tivoli.dk
Medlemsfordele
Aktionærkort giver dig de samme rettigheder og medlemsfordele som et Tivolikort Sølv til Tivoli. Alle aktionærkort bliver genbrugt, og der bliver ikke sendt nye kort ud for hver sæson.
Har du spørgsmål vedrørende aktionærkort?
Ring til os på telefon 7015 0666 eller send os en e-mail investor@tivoli.dk
Jeg har ikke fået mit aktionærkort. Hvad skal jeg gøre?
Undersøg først i egen bank, om aktierne fortsat er navnenoterede. Navnenoteringen forsvinder typisk, hvis du har skiftet bank, eller hvis aktierne er blevet overdraget til en anden.
Du skal eje minimum 100 aktier, der alle skal være i samme depot, før du er berettiget til et Aktionærkort.
Undersøg derefter om din mailadresse er registreret i Investorportalen, som findes her
Er både navnenotering og registrering af mailadresse i orden, men du har stadig ikke modtaget et Aktionærkort, bedes du sende en mail til investor@tivoli.dk med angivelse af evt. InvestorID, navn, adresse og depotnummer.
Oplysningerne kan du også sende i brev til:
Tivoli Service Center
Vesterbrogade 3
Postboks 233
1630 København V
Der kan gå op til fem hverdage, fra Tivoli kan se aktiebeholdningen i Værdipapircentralens online-aktiebog, før kortet udstedes.
Jeg har lige erhvervet hundrede Tivoli-aktier. Hvad gør jeg?
Undersøg først i egen bank, om aktierne er navnenoterede. Navnenoteringen forsvinder typisk, hvis du har skiftet bank, eller hvis aktierne er blevet overdraget til en anden.
Du skal eje minimum 100 aktier, der alle skal være i samme depot, før du er berettiget til et Aktionærkort.
Undersøg derefter om din mailadresse er registreret i Investorportalen, som findes her.
Bemærk, at vi først kan se aktierne i Værdipapircentralen efter valørdatoen, og at der kan gå op til fem hverdage, fra Tivoli kan se aktiebeholdningen i Værdipapircentralens online-aktiebog, før kortet udstedes.
Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har problemer med mit aktionærkort?
Når du har sikret dig et hundrede aktier, og at de er rigtigt registreret med dit navn i banken, kan du henvende dig til:
Tivoli Service Center
Vesterbrogade 3
Postboks 233
1630 København V
Telefon: +45 70 15 06 66
E-mail: investor@tivoli.dk