transparent_2x2

Reservér plads til dit julebesøg i Tivoli

Særligt ift. COVID-19

I Tivoli gør vi alt for at passe på hinanden. Vi ønsker, at vores gæster på forsvarlig vis kan besøge Tivoli, og at du som gæst vil opleve, at alle myndighedernes retningslinjer bliver fulgt. 

Til Jul i Tivoli er det nødvendigt, at du på forhånd reserverer plads til at besøge den juleudsmykkede have og har et gyldigt Tivolikort eller en entrébillet. Du kan altså ikke komme ind i Haven uden, du har en gyldig reservation. På den måde kan vi undgå for store forsamlinger, og samtidig give vores gæster betagende juleoplevelser i forsvarlige rammer.

Du må blive i Haven, så længe du har lyst til, frem til at vi lukker kl. 22.00. Reservationen er blot det tidsrum, du skal ankomme til Tivoli i.

Skulle det ske, at der ikke er flere ledige pladser den dag, du ønsker at besøge Tivoli - så anbefaler vi, at du løbende holder dig opdateret, da der kan blive frigivet pladser grundet afbestillinger.

Reservér plads nu

Spørgsmål vedrørende pladsreservation

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om, hvordan du reserverer plads til Jul i Tivoli.

  1. Skal jeg både reservere plads OG købe billet?

    Ja, du skal både reservere plads og købe billet. Vi anbefaler, at du reserverer din plads før, du køber din billet.

    Er der ikke flere ledige pladser, den dag du ønsker at besøge Tivoli? Vi anbefaler, at du løbende holder dig opdateret, da der kan blive frigivet pladser grundet afbestillinger.

    Køb entrébilletter her.

  2. Kan jeg reservere plads til flere? og i så fald hvor mange?

    Ja, du kan reservere plads til fem personer pr. reservation.

    Du kan ændre eller afbestille din pladsreservation ved at skrive til info@tivoli.dk.

  3. Skal jeg reservere plads til børn?

    Ja, du skal have en gyldig pladsreservation til alle, du tager med i Tivoli.

  4. Hvad gør jeg, hvis der ikke er flere ledige pladser den ønskede dag?

    Vi anbefaler, at du løbende holder dig opdateret, da der kan blive frigivet pladser grundet afbestillinger.

  5. Hvad gør jeg, hvis jeg vil ændre eller afbestille min reservation?

    Hvis du vil ændre antallet af pladsreservationer eller afbestille din pladsreservation, så skal du skrive til info@tivoli.dk.

  6. Skal jeg købe billet eller reservere plads først?

    Vi anbefaler, at du reserverer plads før, du køber din billet.

    Er der ikke flere ledige pladser, den dag du ønsker at besøge Tivoli? Vi anbefaler, at du løbende holder dig opdateret, da der kan blive frigivet pladser grundet afbestillinger.

  7. Skal jeg også reservere plads, hvis jeg har Tivolikort?

    Ja. Alle vores gæster skal reservere tid til at besøge Haven, således vi undgår for store forsamlinger, og kan give vores gæster en forsvarlig Tivoli-oplevelse.

    Hvis du skal have gæster med på dit Tivolikort, skal du ligeledes huske at reservere plads til disse.

  8. Hvad gør jeg, hvis jeg skal have gæster med i Haven på mit Tivolikort Sølv eller Tivolikort Guld?

    Hvis du skal have gæster med på dit Tivolikort, skal du huske at reservere plads til både dig selv og dem.

  9. Skal jeg reservere plads, selvom jeg har købt billet på forhånd?

    Ja. For at få adgang til Tivoli skal du have en gyldig reservation samt en gyldig entrébillet eller Tivolikort. 

    Vær opmærksom på, at en forkøbt entrébillet og Tivolikort ikke giver adgang til Jul i Tivoli, uden du også har reserveret plads.

    Er der ikke flere ledige pladser, den dag du ønsker at besøge Tivoli? Vi anbefaler, at du løbende holder dig opdateret, da der kan blive frigivet pladser grundet afbestillinger.

  10. Skal jeg reservere plads, hvis jeg har booket bord på en restaurant?

    Ja, selvom du har booket bord på en restaurant, skal du stadig have en særskilt pladsreservation til dit besøg i Tivoli. En bord-reservation er altså ikke adgangsgivende til Jul i Tivoli.

    Husk, at hvis du afbestiller din bordreservation, så skal du også huske at afbestille din pladsreservation. Det kan du gøre ved at skrive til info@tivoli.dk.

  11. Jeg har billetter til en forestilling i Salene. Skal jeg reservere plads?

    Hvis du har billet til en forestilling i Salene, gælder denne også som en pladsreservation til Haven. Det er derfor ikke nødvendigt at reservere plads manuelt.

Spørgsmål vedrørende dit besøg under Jul i Tivoli

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål vedrørende din pladsreservation.

  1. Hvad gør I for at undgå, at for mange gæster samles på én gang?

    For at undgå for mange gæster på én gang, har vi valgt at indføre, at det er et krav, at man har reserveret plads på forhånd til at komme i Tivoli. Derudover har vi indsat ekstra vagter foran Tivoli, som skal være med til at sikre et naturligt flow ind og ud af Haven, samt sikre at der ikke stimler for mange mennesker sammen på pladsen foran Tivoli. 

    Derudover har vi fastsat et max antal gæster, vi ønsker i Haven på samme tid, og holder skarpt øje med, at vi ikke overstiger dette.

  2. Hvilke indgange kan jeg benytte?

    Til Jul i Tivoli vil der være adgang gennem Hovedindgangen på Vesterbrogade samt indgangen overfor Københavns Hovedbanegård på Bernstoffsgade.

  3. Hvad gør jeg, hvis jeg ankommer tidligere end min pladsreservation?

    Vi anbefaler ikke, at du ankommer før det ankomsttidspunkt, du har reserveret. Skulle du blive forhindret i at ankomme til tidspunktet, beder vi dig venligst aflyse din tid ved at sende en mail til info@tivoli.dk og reservere en ny tid her.

  4. Skal vi gå ind samlet?

    Nej, det er ikke nødvendigt. Du får tilsendt stregkoder tilsvarende til det antal personer, du har reserveret til. På den måde kan I dele reservationerne med dem fra jeres gruppe, der eventuelt måtte ankomme til Tivoli senere.

    Husk dog, at reservationen kun er gyldigt i det tidsrum, I har reserveret indgang til!

  5. Hvor længe kan jeg blive med min reservation?

    Du kan blive i Tivoli lige så længe, du har lyst til, indtil kl. 22.00. Der er ikke nogen begrænsning på, hvor mange timer, du må være i Haven på din reservation.

    Din reservation er dit adgangstidspunkt.

  6. Kan jeg komme ind igen, hvis jeg er gået ud?

    Hvis du forlader Haven og ønsker at komme ind igen senere samme dag, skal du benytte udgangen ved Tivoli Food Hall, hvor du vil få udleveret et armbånd. Dette armbånd er din indgangsbillet senere på dagen, hvor du igen skal benytte indgangen ved Tivoli Food Hall.

  7. Kan vi risikere lukkede porte, selvom vi har reserveret plads på forhånd?

    Tivoli tager forbehold for, at det i perioder kan blive nødvendigt at lukke adgangen til Haven for at overholde gældende retningslinjer, og for at kunne give vores gæster et forsvarligt besøgt. En pladsreservation er således ikke en garanti for adgang.

  8. Jeg har købt billet, men ikke reserveret tid og nu er der udsolgt? Hvad gør jeg?

    Vi kan desværre ikke lukke gæster ind, der ikke har en reservation. Hvis du allerede har købt billet, og der ikke er flere ledige pladser til den pågældende dag, gør vi opmærksom på, at din entrébillet er gyldig til én dag i hele sæsonen. Du kan derfor bruge billetten en anden dag til Jul i Tivoli.

    Er der ikke flere ledige pladser, den dag du ønsker at besøge Tivoli? Vi anbefaler, at du løbende opdaterer dig, da der kan blive frigivet pladser grundet afbestillinger.

Køb billet hjemmefra

Forbered dit besøg

Vi opfordrer til, at du tager Tivoli-eventyret på forskud og køber dine billetter og turpas hjemmefra. På den måde kan du nøjes med at bruge vores selvbetjeningsindgang med din forkøbte billet.  

Husk at det er nødvendigt at reservere plads til dit Tivoli-besøg i julesæsonen. Det er kun muligt at besøge Tivoli med en gyldig reservation. Løsningen forventes at være klar i uge 46. Når det er muligt at reservere plads, kan du finde yderligere informationer her på siden og på forsiden af Tivoli.dk. 

For yderligere information om COVID-19, læs mere her.

Køb billet

transparent_2x2
Koncerter i Salene

Din koncertbillet gælder som en pladsreservation og giver adgang til Haven på dagen. Derfor behøver du ikke at reservere plads.

Når du er til koncerter i Salene, skal du af sikkerhedsmæssige årsager huske at:

  • Bruge mundbind, når du ikke sidder ned 
  • Blive siddende på din plads
  • Gangarealet må kun benyttes til og fra toilettet – ikke til ophold
  • Gå kun én pr. gruppe på toilettet ad gangen
  • Det desværre er slut med at synge eller danse

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte kontrollørerne i området.

Vi glæder os til at se dig!

SIT_2020_Maalemand_V2_371x472_udenmaal