pas på hinanden

Vi glæder os til at se dig!

Tivoli byder velkommen til et besøg fuld af sjove oplevelser, hvor vi med omtanke passer på hinanden. Det allervigtigste for os er, at vi kan tage imod vores gæster på en sikker og forsvarlig måde. Derfor har vi lavet en række tiltag, så vi overholder myndighedernes anbefalinger.

Praktiske forholdsregler:
Når du ankommer til Tivolis Hovedindgang, vil der være en selvbetjeningsindgang for dig, som har Tivolikort eller forkøbt entrebillet. Vi anbefaler, at købe billet hjemmefra.
Vi har sørget for øget rengøring samt spritstationer i Haven, så du ikke skal bekymre dig om hygiejnen. Vi vil desuden sikre den nødvendige afstand med afstandsmarkeringer, og "hold til højre" markeringer på trafikkerede steder. 
Vi anbefaler alle vores gæster at downloade Smitte|stop app’en, så vi sammen kan bryde smittekæder.

Opdaterede retningslinjer om mundbind:
Hvis du besøger et spisested i Haven, så skal du bære mundbind, når du er gående eller stående. Sidder du ved et bord, er det ikke et krav at bære mundbind. 

Ved enkelte højhastigheds forlystelser - Tik Tak, Mælkevejen, Rutschebanen, Dæmonen, Vertigo og Monsunen - bliver der udleveret gratis engangs-mundbind til hver tur, så du trygt kan nyde suset*. Alle andre forlystelser følger de tiltag, vi allerede har sat i værk, og vi passer stadigvæk godt på hinanden. Tivolis 82.000 m2 giver god plads til alle gæster, og vi følger myndighedernes retningslinjer med 4m2 per gæst. 

Du kan desuden bestille din mad på forhånd, og stille dig i digital kø på udvalgte forlystelser*. Og så har vores altid imødekommende kontrollører fået ny uniform - i udvalgte forlystelser vil de nemlig bære ansigtsvisir.

Vi passer på hinanden, så du på forsvarlig vis kan nyde din tur i Tivoli.

*Der kan forekomme ændringer fra dag til dag.

Download Smitte|Stop app'en

SIT_2020_Maalemand_V2_371x472_udenmaal
Stå i kø - hver for sig

Digital forlystelseskø

Vi har flyttet forlystelseskøen ind i Tivolis app.
Det betyder, at når du fremover besøger den magiske Have, er køsystemet digitalt for udvalgte forlystelser*. Med et digitalt køsystem og mindre fysiske køer, følger endnu mere tid til sjov og hyggelige stunder med familie og venner. Når du har stillet dig i kø til din yndlingsforlystelse via Tivolis app, kan du nyde ventetiden i grønne og blomstrende omgivelser. 

Sådan fungerer det:
      
  • Download Tivolis app**
  • Vælg "book tur" og den ønskede forlystelse. Her kan du også vælge, hvor mange personer I er.
  • Nedtællingen begynder, så hold øje med hvornår du kan checke ind ved forlystelsen.
  • Siger du ja til push-beskeder, giver vi dig besked, når det er din tur.
  • Glæd dig og nyd turen!
Psst. For yderligere guide, se videoen her på siden.
 
*Det er nødvendigt at stå i digital kø til disse forlystelser: Aquila, Det gyldne Tårn, Galejen, Minen, Monsunen og Radiobilerne.

 

**Har du ikke en smartphone, er det muligt at låne en i Tivoli Servicecenter. Du skal være over 18 år, og udlån sker mod billed-ID eller et depositum på 1000 kr.


 
Bestil mad via Tivolis app

Nu kan du bestille mad fra udvalgte restauranter i Tivolis app, så du blot skal hente bestillingen, når den er klar. Tivolis kokke og tjenere glæder sig til at servere deres signaturretter – som du kender dem. 

Sådan fungerer det 

  • Download Tivolis app 
  • Vælg "bestil mad" og find din yndlingsrestaurant
  • Find din favorit-spise fra menukortet og læg det i kurven
  • Når du har betalt, giver vi et estimeret afhentningstidspunkt
  • Du får besked, når din mad er klar. Afhent og nyd den ved ét af de mange, smukke grønne områder i den blomstrende Have

 

Download til iPhone Download til Android

Dansk_mad_tern

Køb billet hjemmefra

Spar tid og undgå kø

Vi opfordrer til, at du tager Tivoli-eventyret på forskud og køber dine billetter og turpas hjemmefra. På den måde kan du springe billetkøen over – og nøjes med at bruge vores selvbetjeningsindgang med din forkøbte billet.  

For yderligere information om covid-19, læs mere her

Køb billet

transparent_2x2

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om, hvordan dit besøg i Tivoli bliver efter COVID-19.

  1. Skal man booke tid for at komme i Tivoli?

    Nej. Du behøver ikke booke tid for at besøge Tivoli.

    Du kan dog med fordel købe dine billetter på forhånd, så du undgår billetkøen.

    Køb dine billetter her.

  2. Hvilke forlystelser har åbent?

    Myndighederne har godkendt at alle forlystelser, på nær to, kan køre. 

    De lukkede forlystelser er Skærsilden samt VR i Dæmonen. De holder lukket som konsekvens af myndighedernes retningslinjer for forlystelser.

    Vær opmærksom på, at det nu kun er følgende forlystelser, hvor det er nødvendigt at booke plads på forhånd: Aquila, Det gyldne Tårn, Galejen, Minen, Monsunen og Radiobilerne.

  3. Skal man have mundbind på?

    Hvis du besøger et spisested i Haven, så skal du bære mundbind, når du er gående eller stående. Sidder du ved et bord, er det ikke et krav at bære mundbind. 

    Enkelte højhastighedsforlystelser*; Tik Tak, Mælkevejen, Rutschebanen, Dæmonen, Vertigo og Monsunen, kræver mundbind.

    Tivoli udleverer gratis engangs-mundbind til hver tur i disse forlystelser.

    Alle andre forlystelser i Tivoli kræver ikke mundbind.

    *Vær opmærksom på, at der kan forekomme ændringer i dette fra dag til dag.

     

     

  4. Skal jeg bruge Tivolis app for at stille mig i kø?

    Ja. Det er nødvendigt at bruge Tivolis app for at stå i kø til udvalgte forlystelser. Dette gælder Aquila, Det gyldne Tårn, Galejen, Minen, Monsunen og Radiobilerne.

    Det er muligt at låne en telefon i servicecentret mod et depositum på enten 1000 kr. eller billede ID. Du skal være 18+ for at kunne låne en smartphone.

     

     

  5. Hvordan stiller jeg mig i kø, hvis ikke jeg har en smartphone?

    Det er nødvendigt at bruge vores digitale forlystelseskø til udvalgte forlystelser i Tivoli. Du finder køen i Tivolis app. 

    Hvis du ikke har en smartphone, er det muligt at låne en i Tivoli Servicecenter mod et depositum på enten 1000 kr. eller billede ID. Bemærk, du skal være 18+ for at kunne låne en smartphone.

  6. Hvornår kommer der flest gæster i Haven?

    Du kan få et overblik over, hvornår vi forventer flest og færrest besøgende i Haven længere oppe på denne side.

  7. Hvordan overholder I retningslinjerne ved forlystelserne?

    Ved hjælp af vores digitale forlystelseskø og afstandsmarkeringer ved indgangen til forlystelserne, skaber vi trygge rammer, når du skal prøve dine yndlingsforlystelser. Ved nogle af forlystelserne vil kontrollørene bære Tivoli-visirer. Derudover er der opstillet sprit ved alle forlystelser, og kontrollørerne har ekstra fokus på at skabe en tryg og hygiejnisk oplevelse. 

  8. Hvordan sikrer I, at der ikke opstår kø ude foran Tivoli?

    Vi opfordrer alle besøgende til at købe billetter hjemmefra. På den måde får du adgang til vores selvbetjeningsindgange ved Hovedingangen. Vores kontrollører ved indgangene vil ligeledes have et særligt fokus på, at der ikke opstår store forsamlinger.

  9. Er det muligt at lade min telefon i Haven?

    Ja, det er muligt at lade din telefon i Haven.Ved Banegårdsindgangen i Bernstorffsgade finder du en oplader station. Det er også muligt at købe en opladt powerbank til 89 kr. i Tivolis Servicecenter.