PRESSEKORT

En særlig udgave af Tivolikort

Om Tivoli Pressekort
Her kan du som journalist eller redaktionel medarbejder ansøge om Tivoli Pressekort. Kortet giver adgang for kortholder med ledsager, og vi giver det til journalister og andre redaktionelle medarbejdere, der kommer i Tivoli i arbejdsøjemed.

Kortet giver adgang for kortholder med ledsager.

Et pressekort fra Tivoli skal være tilknyttet et større mediehus, og er ikke et kort til møder, research eller bespisning i Haven. Vi udsteder ikke længere pressekort til fotografer, samt film- og tv-produktionsselskaber, da disse i forvejen skal udstyres med en Filmtilladelse, som giver fri adgang til Haven. Vi udsteder ej heller pressekort til medie- og journaliststuderende. Her anbefaler vi, at du tager kontakt til os, når du har brug for at komme i Haven og lave noget redaktionelt. Så skal vi nok lægge billetter. Vi gør opmærksom på, at du som pressekort-indehaver stadig skal udstyres med en film- og fototilladelse, hvis du ønsker at lave billeder eller video af Haven.

Information om fornyelse af Tivoli Pressekort 2022
I løbet af marts 2022 genåbner vi Tivoli Pressekort for journalister, der stadig falder inden for formålet med kortet. Du skal altså ikke søge på ny, hvis du har haft Tivoli Pressekort i 2021.

Bemærk!
Vi skriver til alle pressekortholdere om genåbningen i marts 2022. Hvis du ikke har hørt fra os, er det enten fordi vi har skrevet til en gammel mailadresse, eller fordi vi ikke har fornyet kortet. Hvis der er kommet fejlmelding på mailen, er kortet ikke blevet fornyet. Hvis du ikke her hørt fra os, og stadig ønsker kortet genåbnet, skal du skrive til press@tivoli.dk

Når du ansøger om et Tivoli Pressekort, vil du komme på Tivolis mailingliste i forbindelse med udsendelse af pressemeddelelser. Kontakt os på press@tivoli.dk, hvis du ikke længere ønsker at modtage disse pressemeddelelser og/eller ikke længere har behov for dit Tivoli Pressekort.

Nyt job eller ny adresse
I Tivoli App bør du oprette en Mit Tivoli-profil, så du kan opdatere dine data, hvis du skifter job, mailadresse m.m. På den måde undgår vi at skrive forgæves til dig på en gammel adresse vedrørende dit Tivoli Pressekort. I forbindelse med fornyelsen af kort bliver kort uden gyldig mailadresse lukket.

Dine oplysninger
Som et naturligt led i Tivolis aktiviteter og markedsføring af Tivoli, behandler vi oplysninger om vores Tivolikortholdere – herunder pressekortholdere - og øvrige gæster. Læs mere i vores persondatapolitik på vores hjemmeside: https://www.tivoli.dk/da/om/behandling-af-personoplysninger

Kontakt - Tivolis kommunikationsafdeling

K1P7157dcweb