PRESSEKORT

En særlig udgave af Tivolikort

Information om fornyelse af Tivoli Pressekort 2020
I løbet af januar har vi genåbnet Tivoli Pressekort for journalister og fotografer, der stadig falder inden for formålet med kortet. Du skal altså IKKE søge på ny, hvis du har haft Tivoli Pressekort i 2019.

Bemærk
Vi har skrevet til alle om genåbningen. Hvis du ikke har hørt fra os, har vi nok skrevet til en gammel mailadresse. Når der er kommet fejlmelding på mailen, er kortet blevet lukket.
Hvis du vil have kortet genåbnet skal du 1)rette din mailadresse i din Mit Tivoli-profil og derefter 2) skrive til ed(a)tivoli.dk, at du gerne vil have kortet genåbnet. Vi kan IKKE rette mailadressen herfra af systemtekniske årsager.

Om Tivoli Pressekort
Et pressekort til Tivoli er et arbejdsredskab, som vi udsteder til journalister, fotografer og andre redaktionelle medarbejdere, der jævnligt kommer i Tivoli i arbejdsøjemed. Kortet giver adgang for kortholder med ledsager.

Et pressekort fra Tivoli skal være tilknyttet et medie, og er ikke et kort til møder, research eller bespisning i Haven. Vi udsteder ikke længere pressekort til film- og tv-produktionsselskaber, da disse i forvejen skal udstyres med en Filmtilladelse, som giver fri adgang til Haven. Vi udsteder ej heller pressekort til medie- og journaliststuderende. Her anbefaler vi, at du tager kontakt til os, når du har brug for at komme i Haven og lave noget redaktionelt. Så skal vi nok lægge billetter.

Kortet giver adgang for kortholder med ledsager, og vi giver det til journalister, fotografer og andre redaktionelle medarbejdere, der kommer i Tivoli i arbejdsøjemed.

Nyt job eller ny adresse

I Tivoli App bør du oprette en Mit Tivoli-profil, så du kan opdatere dine data, hvis du skifter job m.m. På den måde undgår vi at skrive forgæves til dig på en gammel adresse vedrørende dit Tivoli Pressekort. I forbindelse med fornyelsen af kort i januar 2020 vil kort uden gyldig mailadresse blive lukket.

Kontakt - Tivolis kommunikationsafdeling

K1P7157dcweb