Få adgang til Tivoli Lux

Fortjener du lidt ekstra forkælelse? Så træd ind i fordelsuniverset Tivoli Lux, fyldt med rabatter og særtilbud – og gør din Tivoli-oplevelse endnu sjovere. Det kræver blot, at du har et Tivolikort og registrerer det på din Mit Tivoli-profil i appen.

Hvis du har allerede har en Mit Tivoli-profil:
1.
 Download Tivolis app og log ind på din Mit Tivoli-profil. Du kan også benytte nedenstående link.

2. Hvis du ikke allerede har registeret dit Tivolikort på din profil, skal du klikke på ”Tilføj Tivolikort” og tilknytte dit/dine eksisterende Tivolikort til profilen. 

3.
Du har nu tilknyttet dit Tivolikort til din Mit Tivoli-profil 

Hvis Tivolikortet er gyldigt, vil du få adgang til alle fordelene i under Tivoli Lux-ikonet i appen med det samme. Hvis dit Tivolikortet er på abonnement og har startdato i fremtiden, vil du få adgang til fordelene fra denne dato. Rigtig god fornøjelse!

START HER 

Ofte stillede spørgsmål

  1. Hvad er Tivoli Lux?

    Tivoli Lux er et fordelsprogram til dig med et Tivolikort, som giver adgang til eksklusive fordele og rabatter - både i og uden for Tivolis sæsoner.

    Fordelene kan variere afhængigt af sæson, men kan for eksempel være:

    • 10 % rabat i Little Tivoli-butikken.
    • Forspring til lanceringer på forestillinger, koncerter og events.
    • Rabat på hele regningen på udvalgte spisesteder.
    • Kaffe elle te til 25 kr. (inkl. pant)

    Køb et Tivolikort og få adgang til Tivoli Lux

  2. Hvordan får jeg adgang til Tivoli Lux?

    For at få adgang til fordelsprogrammet Tivoli Lux kræver det, at du har:

    1. et gyldigt Tivolikort* med dig selv som bruger af kortet
    2. hentet Tivolis app og har oprettet en Mit Tivoli-profil, hvorpå dit Tivolikort er tilføjet.
    For at kunne bruge fordelene i din Tivoli-app, skal du have oprettet en Mit Tivoli-profil med samme navn og email, som er registreret på dit kort.

    * Herudover har visse specialkort også adgang til fordelsprogrammet, herunder: Aktionærkort, Tivoli Erhvervsklub-kort, VIP-kort, Exclusive-kort, samt Ledsagerkort. Bemærk venligst, at flere af disse korttyper ikke er i offentligt salg, men udstedes til kortholder af Tivoli.

     

  3. Jeg har ikke en smartphone. Kan jeg så ikke få glæde af fordelsprogrammet?

    Jo, det kan du godt. Hvis du ikke har en smartphone og derfor ikke kan aktivere dine fordele via Tivolis app, har du mulighed for at hente en papirvoucher i Tivolis Servicecenter. Den kan du fremvise, når du ønsker at bruge en aktuel fordel under dit besøg i Haven. 

    Vær opmærksom på, at voucheren kun udleveres til Tivolikortholdere, der ikke har adgang til en smartphone.

  4. Hvilke typer af fordele får jeg gennem Tivoli Lux?

    Tivoli Lux giver dig adgang til forskellige typer af fordele, både i og uden for Tivolis sæsoner. Det kan f.eks. være gode rabatter på mad og drikke i en af Havens restauranter eller i Tivoli Food Hall, forsalg til forestillinger og events, samt forspring til at booke plads til Fredagsrock koncerter med pladsreservation. 

    Hvis du scroller til toppen af denne side, kan du få se de aktuelle fordele, som kan indløses via Tivoli-appen lige nu.

  5. Får alle typer af Tivolikort adgang til fordelsprogrammet?

    Ja, alle slags Tivolikort* giver adgang til fordelsprogrammet.

    For at kunne bruge fordelene i din Tivoli-app, skal du have oprettet en Mit Tivoli-profil med samme navn og email, som er registreret på dit kort.

    * Herudover har visse specialkort også adgang til fordelsprogrammet, herunder: Aktionærkort, Tivoli Erhvervsklub-kort, VIP-kort, Exclusive-kort, samt Ledsagerkort. Bemærk venligst, at flere af disse korttyper ikke er i offentligt salg, men udstedes til kortholder af Tivoli.

  6. Hvor mange fordele kan jeg vælge?

    Du kan vælge at indløse lige så mange af de tilgængelige fordele, som du har lyst til.

    Du finder alle de aktuelle fordele under Tivoli Lux-fanen i Tivoli-appen.

  7. Hvor mange gange kan jeg bruge en fordel?

    Under de enkelte fordele i Tivoli-appen kan du se, hvor mange gange hver fordel kan bruges, og hvor mange personer, hver fordel gælder for.

  8. Jeg har flere kort tilknyttet i Tivoliappen. Får jeg så flere fordele?

    Nej. Antallet af fordele er det samme, uanset hvor mange kort, du har tilknyttet din Mit Tivoli-profil. 

  9. Hvorfor kan jeg ikke indløse nogen af fordelene via hjemmesiden?

    Fordelene i Tivoli Lux kan kun indløses via Tivolis app. Du skal derfor hente Tivoli-appen og logge ind på din Mit Tivoli-profil.

    Husk også, at der på din Mit Tivoli-profil skal være registeret et gyldigt Tivolikort for du kan få glæde af fordelene.

  10. Hvorfor kan jeg ikke vælge eller indløse den fordel, jeg gerne vil?

    Hvis du klikker ind på en fordel og oplever, at du ikke kan indløse den, kan det være fordi, du tidligere har indløst den.

    Nogle fordele kan kun indløses én gang. Tjek derfor altid vilkår og betingelserne i fordelsteksten, inden du indløser fordelen.

    Hvis du får en fejlmeddelelse, når du forsøger at indløse fordelen, kontakt da venligst tivolikort@tivoli.dk eller henvend dig i Tivolis Box Office. Så hjælper vi dig.

  11. Hvorfor er en af mine tidligere valgte fordele blevet slettet?

    En fordel forsvinder fra oversigten i appen, når indløsningsperioden er slut. Det gælder uanset om du har indløst fordelen eller ej. 

    Husk derfor altid at læse fordelsteksten grundigt igennem, da det her står angivet, hvor længe fordelen gælder.

    Hvis du mener der er sket en fejl i appen, er du velkommen til at skrive til tivolikort@tivoli.dk.

  12. Jeg er kommet til at indløse en fordel, som jeg ikke har brugt

    Hvis du ved en fejl er kommet til at swipe indløsningsknappen og ikke har brugt fordelen, kan du skrive til tivolikort@tivoli.dk eller henvende dig i Tivolis Box Office. Så hjælper vi dig med at nulstille fordelen. 

  13. Jeg kan ikke logge ind på min profil

    Hvis du ikke kan logge ind, kan det være fordi, du endnu ikke har oprettet en Mit Tivoli profil. 

    En anden mulighed er også, at du ikke har verificeret din profil endnu. Det skal gøres inden for 24 timer efter oprettelsen. Hvis der er gået mere end 24 timer siden din oprettelse, så kan du henvende dig i Tivolis Box Office, ringe til vores Callcenter, eller skrive en mail til tivolikort@tivoli.dk.

  14. Kan jeg printe fordelene og indløse dem, når jeg besøger Haven?

    Nej, det kan du ikke. Fordelene skal aktiveres og indløses via Tivolis app. Du kan derfor ikke indløse fordelene ved at printe beskrivelser eller billeder fra tivoli.dk eller fra et nyhedsbrev.

    Hvis du ikke har en smartphone og ikke kan aktivere dine fordele via Tivolis app, har du mulighed for at hente en papirvoucher i Tivolis Servicecenter. Den kan du fremvise, når du ønsker at bruge en aktuel fordel under dit besøg i Haven. Vær opmærksom på, at voucheren kun udleveres til Tivolikortholdere, der ikke har adgang til en smartphone.

  15. Jeg ønsker ikke længere at være med i Tivoli Lux. Hvordan afmelder jeg mig?

    Din adgang til fordelsprogrammet Tivoli Lux ophører fra den dag dit Tivolikort udløber.

    Læs vilkår og betingelser for Tivoli Lux.

  16. Hvor finder jeg vilkår og betingelser for fordelsprogrammet Tivoli Lux?

    Du kan læse mere om hvilke vilkår og betingelser, der gælder for fordelsprogrammet Tivoli Lux her.