Din kurv er tom

Tivoli Puzzle

Download nu, spil og optjen point til masser af oplevelser

I Tivoli Puzzle kommer du på en rejse gennem nogle af de mest ikoniske steder i Haven og optjener point gennem spillet, som du kan bruge til en entrebillet eller et Turpas, en frokost på Pirateriet og meget andet i Tivoli.

Download til iOS Download til Android

Tivoli-puzzle-iphone

Tivoli magi

Spil dig gennem 10 af Tivolis mest populære forlystelser som for eksempel Rutschebanen eller Den Flyvende Kuffert og kom i Tivoli-stemning til de velkendte lyde af grin, skrig og de gamle togvogne og få et nyt og anderledes indblik i Havens historie ved at læse de må sjove Tivoli-historier, som gemmer sig i spillet.

Et spil i udvikling

Tivoli Puzzle bliver et dynamisk spil med løbende tilføjelser af baner, temaer og andre elementer, så din spiloplevelse aldrig bliver kedelig.

Heller ikke på præmie-siden står Tivoli Puzzle stille. I Vouchershoppen kan du altid bruge dine point på nye og spændende oplevelser i og udenfor Tivoli.

Besøg Vouchershoppen

Få et kig bag kulissen og se, hvordan du spiller Tivoli Puzzle

Spørgsmål og svar

Find svarene på de oftest stillede spørgsmål herunder.

Hvis du ikke fandt det svar du ledte efter er du velkommen til at kontakte kundeservice på: tivolipuzzle@pointvoucher.com

God fornøjelse med spillet!


faq
  1. Hvad skal jeg bruge for at spille Tivoli Puzzle?

    Muligheden for at spille Tivoli Puzzle afhænger af hvilken enhed du benytter. I øjeblikket understøtter vi Android og iOS enheder med minimum operativ system version Android 4.0.1 og iOS 8.0 og minimum 256 RAM hukommelse. Af Apples enheder understøtter vi fra iPhone 4s og iPAD 2 og efterfølgende modeller. Tivoli Puzzle kan downloades gratis fra App Store eller Google Play store. Når man spiller spillet vil der være mulighed for køb i selve app’en. 

  2. Mit spil fungerer ikke optimalt, hvad kan jeg gøre?

    Tjek at du ikke har mange andre apps kørende på same tid som Tivoli Puzzle, dette kan forringe spillets præstation. På Android kan du forsøge at rydde din cache (ikke din data). Tjek at du har opdateret spillet til sidst nye version.

  3. Jeg kan ikke downloade eller opdatere spillet

    På iOS kan du have forældrekontrol aktiveret, hvis dette er tilfældet skal det deaktiveres.  For at gøre dette skal du åbne Indstillinger >  Generelt > Begrænsninger > Deaktiver begrænsninger på Tivoli Puzzle. På Android skyldes dette typisk et problem med Google Play. Gå til Indstillinger > Apps > Google Play > Ryd Cache.

  4. Hvordan spiller jeg Tivoli Puzzle?

    Se venligst “Sådan spiller du” afsnittet under indstillinger i Tivoli Puzzle for at lære at spille.

  5. Kan jeg nulstille mine resultater?

    Dette er desværre ikke muligt på nuværende tidspunkt. 

  6. Kan jeg benytte Tivoli Puzzle, hvis jeg ikke har adgang til internet?

    Ja, du kan godt spille Tivoli Puzzle selvom du ikke er på internettet. Du vil dog ikke have mulighed for at optjene og gemme voucherpoint eller benytte købs funktionen i app’en, før du igen har internetadgang.

  7. Hvad er voucherpoint?

    Voucherpoint er en særlig ’valuta’ benyttet i Tivoli Puzzle, der kan benyttes til at ’købe’ rigtige produkter i Tivoli Puzzle vouchershoppen.

    Sådan optjener du Voucher point:

    Du optjener voucherpoint ved at spille Tivoli Puzzle. Jo mere du spiller Tivoli Puzzle jo flere point optjener du. Du kan se hvor mange voucherpoint du har optjent ved siden af ’gave’ ikonet i øverste højre hjørne, når du befinder dig i hovedmenuen. Bemærk: Du skal oprette en bruger profil med dit Facebook log ind før du kan begynde at optjene voucherpoint.

    Sådan benytter du voucher point:

    Du kan benytte dine voucherpoint til at ’købe’ rigtige produkter i Vouchershoppen. Produkterne kan være alt fra drikkevarer, 2 for 1 soft ice til gratis adgang til Tivoli. Log ind på Tivoli’s Vouchershop via Tivoli Puzzle spillet eller via http://pointvoucher.com/

    Du logger på Tivoli Vouchershoppen direkte i Tivoli Puzzle ved at trykke på ‘gave’ ikonet i øverste højre hjørne af spillet. Vælg den voucher du vil have og klik ’indløs’. Derefter modtager du en e-mail på din registrerede e-mail adresse med din voucher med en unik voucherkode på. Du kan også se dine vouchere under ’mine vouchere’ i Tivoli Puzzle app’en.

    Jeg kan ikke vælge den voucher jeg vil have:

    1. Du er ikke logget ind på Tivoli Puzzle med din Facebookprofil.

    2. Du har ikke nok voucherpoint til at vælge voucheren.

    3. Der er ikke flere vouchere til rådighed af den type du ønsker. Alle vouchere findes i begrænset omfang.

  8. Jeg har oprettet profil men tjener ikke voucherpoint?

    1. Du skal være logget ind med dit Facebook log ind i spillet før du kan begynde at optjene voucherpoint.

    2. Du skal være online på enten mobil data eller wifi for at optjene voucherpoint.

    3. Du har nået dit maks. antal voucherpoint per dag på 25.000 voucherpoint. Du kan spille igen i morgen.

  9. Beholder jeg mine voucherpoint, hvis jeg geninstallerer spillet?

    Alle voucherpoint optjent mens du er registreret og logget ind med din Facebook-profil vil blive gemt. Dette betyder at du altid skal være logget ind med din Facebook-profil for at modtage og gemme alle optjente voucherpoint.

  10. Hvordan indløser jeg en voucher?

    Når du vil indløse en voucher medbringer du enten en printet version af din voucher eller fremviser den digitale version på din mobile enhed ved den fysiske placering i Haven, hvor voucheren skal indløses. Voucheren indløses ved at stregkoden scannes. Det er derfor vigtigt, at en printet version har en ubeskadiget stregkode.

    Jeg kan ikke benytte min voucher:

    1. Din voucher er ikke gyldig – tjek venligst udløbsdato og betingelser på den enkelte voucher.

    2. Du har allerede benyttet din voucher – en voucher kan kun benyttes én gang.

    Bemærk: Tivoli har begrænset mulighed for at hjælpe med at genfinde vouchere, da de ligger på folks personlige Facebook-profil.

Regler og vilkår

Læs regler og vilkår eller privatlivspolitik for Tivoli Puzzle