Ofte stillede spørgsmål

Lad os hjælpe dig

Her er svarene på det ofte stillede spørgsmål angående Tivoli Erhvervsklub.

Hvis ikke du finder svaret på dit spørgsmål her, er du velkommen til at kontakte Tivolis Erhvervsklub på tek@tivoli.dk
  1. Hvordan tilføjer jeg mit medlemskort i Tivolis App?

    Tilføj dit Tivoli Erhvervsklub-medlemskort på din Tivoli profil i Tivolis app:

    1. Opret en profil til Tivoli her (hvis du ikke allerede har en)

    2. Tilføj dit medlemskort på din nye profil

    Sådan tilføjer du dit medlemskort på din Tivoli profil

    • Hvis du har oprettet en profil som ovenover, er du allerede logget ind via webbrowser. Hvis du allerede har en profil til Tivoli, login her
    • Klik på Tilføj Tivolikort
    • Udfyld dit 18-cifrede kortnummer samt dit Fornavn
    • For at afslutte klik på Tilføj kort
    • Herefter vil dit kort dukke op under Mine kort eller under Kort jeg holder for andre

    3. Download Tivolis app i App Store eller Google Play, log herefter ind med din nye profil og under Mit Tivoli, vil du nu kunne se dit medlemskort

  2. Hvordan aktiverer jeg mit medlemskort?

    Når du har modtaget dit Tivoli Erhvervsklub medlemskort nummer på mail, er det vigtigt at du aktiverer det online, før du bruger det.
    Når kortet er aktiveret, kan du trække billetter, tilmelde dig arrangementer, købe Tivolikort med rabat og meget mere.

    Sådan aktiverer du dit Tivoli Erhvervsklub medlemskort
    • Klik her for at komme til aktiveringsfeltet
    • Indtast dit stregkodenummer i aktiveringsfeltet
    • Indtast dine oplysninger og vedhæft billede
      - Vær opmærksom på, om du har stavet rigtigt
      - Husk at bruge store og små bogstaver rigtigt
    • Klik på 'Fortsæt aktivering'
    • Dit medlemskort er nu aktiveret, og du er klar til at bruge det.
    Vi ses i Haven og på www.tivoli.dk.

  3. Hvad indeholder et Fredagsrock-arrangement?

    Her kan du finde information vedr. Fredagsrock-arrangementer.  

    Som Tivoli Erhvervsklub-medlem med valgt Fredagsrock-spor, inviteres du til 5 Fredagsrock-arrangementer henover sommersæsonen. Fredagsrock er i 2024 valgfri, og du vil når der løftes sløret for alle sommerens koncerter, få mulighed for at sætte dig på dine ønskede koncerter på udvalgt liste. 

    GOLD & GOLD PLUS-MEDLEMMER

    Som Gold & Gold Plus-medlem, kan du se koncerten fra toppen af Tivolis koncertsal i Balanchine Lounge, samt nyde en lækker middag og vinmenu inden koncerten starter. 

    Praktisk information
    Fredagsrock inkl. middag og vinmenu (tre glas) i Balanchine Lounge.

    Sted*: Balanchine Lounge, ovenpå Tivolis koncertsal  

    Tidspunkt: Middag kl. 19.30 - 21.30. Koncerten starter kl. 22.00, og arrangementet slutter ca. kl. 23.30 efter sidste sang.

    Adgang til Tivoli:

    • Til hver koncert vil I have fire pladser pr. medlemskab og husk, at der minimum skal deltage én kortholder til arrangementet, alle gæster skal være fyldt 18 år.
    • Der kræves entré til Tivoli denne aften. Husk at du med dit medlemskort, kan tage op til 4 gæster med ind i Haven.
    • Ankommer du ikke til Tivolis indgang på samme tid som dine gæster, kan du give dem en entrébillet, og ellers skal der betales i indgangen.


    PREMIUM-MEDLEMMER
    Som Premium-medlem, kan du se koncerten fra et eksklusivt Tivoli Erhvervsklub-område på Fru Nimb inkl. middag og vinmenu.

    Praktisk information
    Fredagsrock i et lukket eksklusivt Tivoli Erhvervsklub-område på Fru Nimb inkl. middag og vinmenu, samt 2 long drinks pr. person.

    Sted*: Fru Nimb, medmindre andet ikke fremgår i udsendt e-mail en uge op til arrangementet.

    Tidspunkt: Middag kl. 19.30 - 21.30. Koncerten starter kl. 22.00, og arrangementet slutter ca. kl. 23.30 efter sidste sang.

    Adgang til Tivoli:

    • Der er 4 pladser pr. virksomhed, der kan foræres væk.
    • Deltager du ikke selv er det vigtigt, at du videresender rette information til gæsterne, som du vil modtage en uge op til arrangementet.
    • Der kræves entré til Tivoli denne aften. Husk at du med dit medlemskort, kan tage op til 4 gæster med ind i Haven.
    • Ankommer du ikke til Tivolis indgang på samme tid som dine gæster, kan du give dem en entrébillet, og ellers skal der betales i indgangen.


    EXECUTIVE-MEDLEMMER
    Som Executive-medlem, kan du se koncerten fra et eksklusivt Tivoli Erhvervsklub-område. Inden koncerten serveres der en lækker middag inkl. vinmenu på Nimb Brasseriets balkon eller eller på Figaros balkon. 

    Praktisk information
    Fredagsrock i et lukket eksklusivt Tivoli Erhvervsklub-område på Nimb Brasseriets Balkon eller Figaros Balkon inkl. middag og vinmenu, samt 2 long drinks pr. person.
    Bemærk, placering kan variere mellem overstående restauranter. 

    Sted*: Nimb Brasserie Balkon eller Figaros Balkon, medmindre andet ikke fremgår i udsendt e-mail en uge op til arrangementet.  

    Tidspunkt: Middag kl. 19.30. Koncerten starter kl. 22.00, og arrangementet slutter ca. kl. 23.30 efter sidste sang.

    Adgang til Tivoli:

    • Der er 4 pladser pr. virksomhed, der kan foræres væk.
    • Deltager du ikke selv er det vigtigt, at du videresender rette information til gæsterne, som du vil modtage en uge op til arrangementet.
    • Der kræves entré til Tivoli denne aften. Husk at du med dit medlemskort, kan tage op til 4 gæster med ind i Haven. I tilfælde af, at middagen bliver afholdt på Nimb Brassarie (placering kan variere, se ovenover) i forbindelse med Fredagsrock arrangementet, kræves der ikke entré til Tivoli.
    • Ankommer du ikke til Tivolis indgang på samme tid som dine gæster, kan du give dem en entrébillet, og ellers skal der betales i indgangen.

    *Der tages forbehold for ændringer af placering samt udsolgte pladser ved Fredagsrock-arrangementerne.

  4. Hvordan ændrer jeg oplysninger på et medlemskort?

    Ændre dine personlige oplysninger

    Du kan tilføje/ændre dit firmas website samt din LinkedIn profil, når du er logget ind på Erhvervsklub-sitet.
    Gå ind under "Indstillinger" i top-menuen.

    Personlige indstillinger som navn, stillingsbetegnelse og mailadresse skal meldes til tek@tivoli.dk.

    Ny medarbejder der skal overtage et medlemskort:

    • Stopper en medarbejder fx i virksomheden, kan man overdrage medlemskabet til en anden person i virksomheden. 
    • Tag fat i din kontaktperson i Salgsteamet, så sørger vi for at overdrage medlemskabet, og medlemskortet til den nye medarbejder.
      Det er vigtigt at medlemskortet inddrages fra den medarbejder, der ikke længere skal være en del af Tivoli Erhvervsklub. Herefter bliver der oprettet et nyt medlemskort til den nye kortholder, og det gamle bliver lukket permanent. 

  5. Hvordan tilmelder/afmelder jeg mig et arrangement?

    For at kunne deltage i Tivoli Erhvervsklubs arrangementer, er det vigtigt at du tilmelder dig online.

    Sådan tilmelder du dig et arrangement

    • Log ind på Tivoli Erhvervsklub-sitet
    • Klik på 'Tilmeld arrangementer" i topmenuen
    • Find det arrangement, du gerne vil melde dig til og klik på 'Læs mere & tilmeld' 
    • Du bliver nu ført ind på en informationsside om arrangementet, hvor du kan tilmelde dig.
    • Vælg deltagere og evt. gæster.
    • Klik på "Tilmeld deltagere" - du er nu tilmeldt og modtager en bekræftelse pr. mail.
    • Husk at tilføje arrangementet til kalenderen ved at klikke på "Gem til kalender".

    Sådan afmelder/ændrer du deltagere til et arrangement

    • Det er muligt at afmelde/ændre en tilmelding frem til arrangementets tilmeldingsfrist. Herefter kan vi kontaktes på tek@tivoli.dk
    • Log ind på Tivoli Erhvervsklub-sitet
    • Klik på 'Tilmeld arrangementer" i topmenuen
    • Find det arrangement, du gerne vil melde dig til og klik på 'Læs mere & tilmeld' 
    • Klik "Afmeld alle" eller "Ændr tilmelding", derefter "Opdater tilmelding".
    No-show fee

    Har du tilmeldt dig et arrangement, men bliver forhindret i at møde op, skal du huske at afmelde dig. Afmelder du ikke, er der et no-show fee på 400 kr. pr. person (til arrangementer der inkluderer spisning) eller 200 kr. pr. person (Gold Fredagsrock), der var tilmeldt og ikke mødte op.

  6. Hvordan henter jeg mine billetter og hvordan må de benyttes?

    Når du er medlem af Tivoli Erhvervsklub, har du x-antal entrébilletter, Turpas, Lysfestbilletter og drikkekuponer til rådighed gennem hele året. Disse billetter kan du rekvirere på Tivoli Erhvervsklub-sitet (www.tivoli.dk/erhverv/erhvervsklub). For at hente billetterne, skal du huske at logge ind med dit brugernavn og adgangskode.

    Sådan henter du dine billetter via Tivolis Erhvervsklub-sitet

    • Log ind på Tivoli Erhvervsklub-sitet
    • Klik på 'Hent dine billetter' i topmenuen
    • Vælg antal billetter, du ønsker at hente og klik 'Rekvirer'
    • Du sendes nu over i indkøbskurven. Klik på 'Gå videre'
    • Indtast dine oplysninger
    • Skal du sende billetterne til andre end dig selv, skal du indtaste modtagerens e-mailadresse.
    • Klik på 'Gå til betaling'
    • Rekvireringen er nu gennemført, og billetterne sendes til oplyste modtagers e-mailadresse.
    OBS: Vi fraråder, at du rekvirerer alle dine billetter på én gang. Benyt hellere muligheden for at besøge sitet, hver gang du skal bruge billetter - enten til dig selv eller til fx samarbejdspartnere. På den måde bibeholdes overskueligheden over, hvilke og hvor mange billetter, der er brugt.
    Billetterne må ikke videresælges, eller anvendes til bred markedsføring, f.eks. konkurrencer på Facebook.

    Når du printer dine billetter
    Det er vigtigt, at du ikke ændrer på dine printerindstillinger, når du printer dine billetter. Billetterne sendes som en PDF, der er sat op således, at vores indgangsmøller kan læse stregkoden. Ændrer du i printeropsætningen, kan du risikere, at billetterne ikke kan læses ved ankomst til Tivoli.

    Sådan henter du billetter fra Billetlugen til forestillinger og koncerter i Tivoli
    Gennem året inviteres du til forestillinger og koncerter i Tivoli, som du skal have billet til. Billetterne skal hentes på Billetlugens hjemmeside via et link, som du kan finde her på sitet via fanen Hent dine billetter.

    • Forestillingen ligger under dine entré og Turpasbilletter. Klik på forestillingen og følg linket.
    • Du bliver bedt om en adgangskode (Firma ID). Firma ID'et kan du altid se i venstre side af top-menuen, når du er logget ind og består af 5 cifre.
    • Udfyld dine informationer (ved første besøg oprettes en profil på Billetlugen)
    • Billetterne sendes som print-selv til din e-mailadresse
    • Premium-medlemmer tilmeldes middagen inden forestillingen, så snart forestillingsbilletterne er rekvireret.
    • Det er kun én af kortholderne, der skal rekvirere forestillingsbilletterne. Man kan logge ind med sit Firma ID én gang. Når billetterne er rekvireret, har man ikke længere adgang til linket.

    Afhentning af forestillingsbilletter kan variere mellem forestillinger. En guide vil findes i arrangementsbeskrivelsen under programmet (www.tivoli.dk/da/erhverv/erhvervsklub/program)

  7. Hvordan fungerer rabatlinket til medarbejdere?

    Når din virksomhed er medlem af Tivoli Erhvervsklub, får I op til hver af de tre sæsoner et rabatlink på entré, Turpas og Tivolikort. På denne måde får hele virksomheden glæde af jeres medlemskab.

    Du modtager en mail op til hver periode, der indeholder rabatlink og adgangskode, og det må I gerne dele med jeres medarbejdere.

    Rabatlinket sendes ud på e-mail en uge op til 4 følgende perioder:

    • 1 uge op til åbning af Sommer i Tivoli (Rabatlink indeholder entré og Turpas samt Tivolikort)
    • 1 uge op til åbning af Halloween i Tivoli (Rabatlink indeholder entré og Turpas samt Tivolikort)
    • 1 uge op til åbning af Jul i Tivoli (Rabatlink indeholder entré og Turpas til)

    Alle tilbud gælder kun indeværende Tivoli Erhvervsklub-år. 

    Bemærk, der kan købes Tivolikort via linket. Tivolikort kan købes med eller uden abonnement, ønsker du det uden, skal du vælge "KØB TIVOLIKORT SOM GAVE" (også selvom gaven er til dig selv)

    Find åbningsdage på programmet eller tivoli.dk 

  8. Hvordan scanner jeg billetter på mobilen?

    Når du har rekvireret billetter via Tivoli Erhvervsklub-sitet, modtager du en PDF med billetterne.

    Ønsker du ikke at printe billetterne, kan du i stedet scanne billetterne i Tivolis indgange fra mobilen. Åben pdf'en fra din e-mailklient på din mobiltelefon og scan skærmen i indgangsmøllerne.

  9. Hvor kan jeg parkere gratis/med rabat?

    Som medlem får begge medlemskortholdere gratis parkering i de to APCOA PARKING P-anlæg: Saga P-hus og Nyropsgade P-hus. Som Executive-medlem får du også gratis parkering i Axel Towers-parkeringskælder.

    OBS: Når du parkerer, skal du være opmærksom på, at du skal parkere på K4 og K5 i Axel Towers for at få fri parkering. Hvis du vælger at parkere på et af de andre niveauer, får du altså ikke fri parkering, og skal huske at betale for dit ophold, ellers risikerer du at få et kontrolgebyr, som ikke kan annulleres. Det gælder ligeledes udelukkende kun på almindelige P-pladser, som ikke har nogen specielle tillægsydelser eller forhold, f.eks. reserverede pladser eller handicappladser.

    APCOA PARKINGs anlæg er fuldt ud digitale og der er derfor ingen bomme ved ind- og udkørsel.

    Har du spørgsmål til APCOA FLOW (app) eller din parkering, kan du ringe direkte til APCOA på tlf. 45 26 76 91 eller skrive til tivoli@apcoa.dk

    DOWNLOAD PARKERINGSVEJLEDNING

    Alle medlemskortholdere får desuden 20% rabat på parkering i udvalgte APCOA anlæg. Gælder også alle årets dage.

    APCOA PARKING P-anlæg med rabat

  10. Hvordan fungerer Tivoli Erhvervsklub-programmet?

    Tivoli Erhvervsklub-programmet er en oversigt over alle de arrangementer, der afholdes gennem året. Du kan tilmelde dig arrangementer ved at klikke på det specifikke arrangement og tilmelde dig på siden.

    Der åbnes løbende op for tilmelding til arrangementerne over året her på sitet.

    Du kan også printe det fulde års program ved at downloade PDF'en, som du finder på Program-siden.

    Der tages forbehold for ændringer i programmet.

The_Gardens_icon

Kontakt

Er du interesseret i at høre mere om Tivoli Erhvervsklub? Kontakt os på tlf. 33750247 eller på

tek@tivoli.dk