Tivoli Lux i lommen

Det er let, ligetil og lige i lommen. Tivoli Lux lever nemlig i vores app med alle dine fordele. Både dem, du får fast, og dem du selv vælger. Valget er dit - og helt frit.

Hent til Iphone Hent til android

LUX mobile

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om fordelsprogrammet Tivoli Lux

  1. Hvad er Tivoli Lux?

    Tivoli Lux er et fordelsprogram, der giver ekstra fordele og rabatter til dig med et Tivolikort med abonnement.

  2. Hvordan tilmelder jeg mig Tivoli Lux?

    Tivoli Lux er et fordelsprogram, der giver ekstra fordele og rabatter til dig med et Tivolikort på abonnement. 

    Det er helt gratis at tilmelde sig Tivoli Lux. For at få adgang kræver det, at du: 
    a) et Tivolikort med abonnement
    b) en Mit Tivoli-profil, og har 
    c) sagt ja til at modtage nyhedsbreve og fordelstilbud fra Tivoli

  3. Jeg har allerede et Tivolikort på abonnement. Hvordan får jeg adgang til Tivoli Lux?

    Du aktiverer og indløser dine fordele via Tivoliappen, så det er vigtigt, at du har hentet Tivolis app på din mobil.

    Hvis du har et Tivolikort på abonnement, men ikke kan se dine fordele i appen, kan det være fordi, du ikke har takket ja til at modtage nyhedsbreve og fordelstilbud fra Tivoli. Hvis du scroller ned i bunden af denne side, kan du tilmelde dig Tivolis nyhedsbreve med det samme.

    Hvis du stadig ikke kan se dine fordele i appen efter at have prøvet ovenstående, kan du skrive til tivolikort@tivoli.dk

  4. Jeg har ikke en smartphone. Kan jeg så ikke få glæde af fordelsprogrammet?

    Jo, det kan du godt. Hvis du ikke har en smartphone og ikke kan aktivere dine fordele via Tivolis app, har du mulighed for at hente en papirvoucher i Tivolis Servicecenter, som du kan fremvise, når du ønsker at bruge en aktuel fordel i en af Havens butikker, boder eller restauranter.  

    Vær opmærksom på, at voucheren kun udleveres til gæster med et Tivolikort på abonnement, der ikke har adgang til en smartphone. 

  5. Hvilke typer af fordele får jeg gennem Tivoli Lux?

    Tivoli Lux giver dig mange forskellige typer af fordele, både i og uden for Tivolis sæsoner. Det kan f.eks. være gode rabatter på mad og drikke i en af Havens restauranter eller i Tivoli Food Hall, invitationer til forpremierer på forestillinger i Tivoli eller forsalg til inner circle-billetter til udvalgte Fredagsrock-koncerter. 

    Hvis du scroller til toppen af denne side, kan du se de aktuelle fordele, som ligger klar i appen lige nu.

  6. Hvad er Månedens Luxglimt?

    Månedens Luxglimt er en ekstra attraktiv fordel, som du kan bruge i løbet af måneden. 

    Vær opmærksom på, at du ofte vil kunne se fremtidige Månedens Luxglimt i din app. Du vil dog først kunne aktivere og bruge hvert Luxglimt i den måned, som er annonceret i fordelsteksten.

  7. Hvordan vælger jeg mine personlige fordele?

    Fordelene indløses via Tivolis app. Du skal derfor hente Tivoli-appen og logge ind på din Mit Tivoli-profil for at aktivere og indløse dine fordele.

    Når du er logget ind i Tivoliappen, klikker du på menupunktet ”Tivoli Lux”, vælger den fordel, som du gerne vil bruge og trykker på knappen ”Vælg fordel”.

  8. Hvor mange fordele kan jeg vælge?

    Hver måned kan du vælge dine fordele fra listen ”Dine fordele”. Du kan vælge 2 fordele om måneden, hvis du har et Tivolikort, Tivolikort Wild eller Tivolikort Sølv. Hvis du har et Tivolikort Guld, kan du vælge 4 fordele om måneden.

    Månedens Luxglimt er en ekstra attraktiv fordel fra os til dig, så den behøver du ikke vælge under ”Dine fordele".  

    Ved hvert månedsskifte nulstilles dine fordele, så du igen kan vælge nye fordele

  9. Hvor mange gange kan jeg bruge en fordel?

    Under de enkelte fordele kan du se, hvor mange gange hver fordel kan bruges, og hvor mange personer, hver fordel gælder for.

  10. Jeg har flere kort tilknyttet i Tivoli-appen. Får jeg så flere fordele?

    Nej. Antallet af fordele er det samme, uanset hvor mange kort, du har tilknyttet din Mit Tivoli-profil. 

  11. Hvorfor kan jeg ikke indløse nogen af fordelene via hjemmesiden?

    Fordelene indløses via Tivolis app. Du skal derfor hente Tivoli-appen og logge ind på din Mit Tivoli-profil for at aktivere og indløse dine fordele. 

    Husk at fordelene er en del af fordelsprogrammet Tivoli Lux, og du skal derfor have et Tivolikort på abonnement for at kunne få glæde af fordelene.

  12. Hvorfor kan jeg ikke vælge eller indløse den fordel, jeg gerne vil?

    Hvis der fremgår et lille hængelås-ikon på hver fordel, er det fordi du har brugt alle dine fordele i denne måned.

    Hvis du har et Tivolikort, Tivolikort Wild eller Tivolikort Sølv, kan du vælge 2 fordele om måneden. Har du et Tivolikort Guld, kan du vælge 4 fordele om måneden. 

    Ved hvert månedsskifte nulstilles dine fordele, så du igen kan vælge nye fordele.

  13. Hvorfor er en af mine tidligere valgte fordele blevet slettet?

    Vær opmærksom på, at "Dine fordele" nulstilles ved hvert månedsskifte. Derfor vil du opleve, at de fordele, som du valgte i forrige måned, ikke længere ligger under "Dine fordele" i denne måned.  

    Derudover skal du også være opmærksom på, at der under hver fordel er angivet, hvor længe fordelen gælder. Når fordelen ikke længere er gyldig, forsvinder den fra appen. Hvis du tidligere har valgt en fordel, som er væk næste gang du åbner appen, kan det være fordi fordelen ikke længere er gyldig.

    Hvis du mener der er sket en fejl i appen, er du velkommen til at skrive til tivolikort@tivoli.dk

  14. Jeg er kommet til at indløse en fordel, som jeg ikke har brugt

    Hvis du i appen er kommet til at trykke på indløsningsknappen ved en fejl, og rent faktisk ikke har brugt fordelen, kan du skrive til tivolikort@tivoli.dk eller henvende dig i Tivolis Box Office, så hjælper vi dig med at nulstille fordelen. 

  15. Jeg kan ikke logge ind på min profil

    Hvis du ikke kan logge ind, kan det være fordi, du endnu ikke har oprettet en Mit Tivoli profil endnu. 

    En anden mulighed er også, at du ikke har verificeret din profil endnu. Det skal gøres inden for 24 timer efter oprettelsen. Er der gået mere end 24 timer siden din oprettelse, så kan du henvende dig i Tivolis Box Office, ringe til vores Callcenter, eller skrive en mail til tivolikort@tivoli.dk

  16. Kan jeg printe fordelene og indløse dem, når jeg besøger Haven?

    Fordele skal i stedet aktiveres og indløses via Tivolis app. Du kan derfor ikke indøse fordelene ved at udprinte beskrivelser eller billeder fra hjemmesiden eller fra din mail.

    Hvis du ikke har en smartphone og ikke kan aktivere dine fordele via Tivolis app, har du mulighed for at hente en papirvoucher i Tivolis Servicecenter, som du kan fremvise, når du ønsker at bruge en aktuel fordel i en af Havens butikker, boder eller restauranter. Vær opmærksom på, at voucheren kun udleveres til gæster med et Tivolikort på abonnement, der ikke har adgang til en smartphone. 

  17. Jeg ønsker ikke længere at være med i Tivoli Lux. Hvordan afmelder jeg mig?

    Du har ret til – når som helst – at frabede dig direkte markedsføring, herunder Tivolis nyhedsbreve og fordelstilbud fra Tivoli. Du tilpasser dine tilladelser under ”Mine tilladelser” på din Mit Tivoli-profil. 

    Afmelder du Tivolis nyhedsbreve og fordelstilbud, vil du ikke længere have adgang til Tivoli Lux.

    Klik her for at læse vilkår og betingelser for Tivoli Lux

  18. Hvor finder jeg vilkår og betingelser for fordelsprogrammet Tivoli Lux?

    Du kan læse mere om hvilke vilkår og betingelser, der gælder for fordelsprogrammet Tivoli Lux her