Kommercielle partnerskaber

Med et kommercielt partnerskab i Tivoli kan din virksomhed komme i kontakt med årligt 4.5 mio. gæster og kommunikere til- og med jeres målgruppe i helt andre rammer end de normalt oplever jer i. Vi kan integrere jer i selve gæsteoplevelsen og dermed gøre jer til en del af Tivolis magiske univers! Eller hvad med at brande jeres egen forlystelse? Mulighederne er uendelige og vi glæder os til at opfylde jeres eventyrlige ønsker.

Tivoli har gennem 178 år haft en helt særlig plads i danskernes hjerter og vi er meget mere end en forlystelsespark! Vi er indbegrebet af kultur med 24 Fredagsrockkoncerter på Plænen og 400.000 solgte billetter årligt til forestillingerne i Koncertsalen og Glassalen. Vi er samtidig Københavns største spisested med +25 restauranter og et sted, hvor vores gæster kan nyde hyggen, lysene og stemningen i hele Haven.

Tivoli er for alle! Med både folkelig appeal i Haven og High End-profil på Nimb, tiltrækker vi en bred og attraktiv målgruppe. 

Vores sæsoner har gjort Tivoli til en helårsattraktion og det er derfor muligt for vores partnere at aktivere de kommercielle rettigheder hele året rundt.

Ser man på business-segmentet, kan vi tilbyde eksklusive lokaler på bl.a. Nimb og Nimb Roof Top til kundearrangementer, årsmøder, generalforsamlinger etc. - og så har vi vores egen Erhvervsklub, der med +250 virksomheder, har været et velanset netværk for dansk erhvervsliv siden 2005.

Digitalt har Tivoli op mod en million kontakter på tværs af nyhedsbreve og sociale medier. Det giver partnerne mulighed for at kommunikere med målgruppen på en anderledes måde, sammen med Tivoli, i form af konkurrencer etc. 

Med et kommercielt partnerskab i Tivoli vil din virksomhed læne sig op af et af landets stærkeste brands, som 94% af gæsterne vil anbefale til andre, og som de tilknytter værdier som: Charmerende, sjov, værd at betale mere for, tænker på kunderne, høj kvalitet, ærlig mv.

 

Alle Tivolis partnerskaber skræddersyes, så din virksomheds- og dit brands mål og behov tilgodeses og vi har mange års erfaring med aktivering af kommercielle samarbejder i Haven.

Lad os tage en uforpligtende snak og tale mulighederne igennem. Det kunne være inden for nedenstående kategorier, men det kunne også være så meget andet.
• Rettigheden til at benytte Tivoli og Tivolis ikoner i egne kampagner
• Rettigheder til at benytte entrébilletter, Turpas og Guldkort i konkurrencer
• Rettigheder til at kommunikere gennem Tivolis kanaler, både i Haven og via vores sociale platforme
• Rettigheder til at blive en del af Tivolis officielle program og dermed en del af selve gæsteoplevelsen, som fx Royal, der præsenterer Fredagsrock, Schulstad, der præsenterer Smørrebrødsfestival i Tivoli eller Husqvarna og Gardena, der præsenterer Tivoli Have- og Blomsterfestival
• Rettigheder til at brande en forlystelse i Tivoli og blive en integreret del af gæsteoplevelsen, som Toms gør det i Hyggehjulet og GoDream i Ballongyngen
• Mulighed for at afholde eksklusive kundearrangementer i forbindelse med en produktlancering eller blot en magisk aften i eget område til Fredagsrock
• Mulighed for at afholde jeres egen Familiedag, med særadgang før Haven åbner og egne områder til frokost og kaffe

Vi glæder os til at høre fra jer.

Niels Jørgensen
Chef for Kommercielle Partnerskaber

Kontakt nijo@tivoli.dk eller 22237448 

 

SPONSORER

APCOA PARKING administrerer parkeringsarealer overalt i Danmark, og vi tilbyder individuelt tilpassede løsninger og optimering af pladser. APCOA PARKING er udbyder af parkering ved Tivoli A/S og har parkering i Axel Towers, Saga P-hus og Nyropsgade P-hus. 

Cocio leverer kakao og Freakshakes til Tivoli.

Gardena er hovedsponsor for Tivoli Have- og Blomster Festival og leverer derudover kvalitetsprodukter til Tivolis gartnerteam.

Go Dream tror på, at det er oplevelser, der giver liv til sjælen, krydrer tilværelsen og udvider horisonten - og at livet skal være fuld af dem! Derfor gør de deres ypperste for at finde de gode, spændende, romantiske, skæve, vilde og unikke oplevelser til dig. Go Dream er sponsor for Ballongyngen.

H. J. Hansen vin sikrer gode vinoplevelser fra bl.a. Frankrig, Spanien, Italien, Australien & Chile. H. J. Hansen vin leverer kvalitetetsvin til Tivoli.

Husqvarna er verdens førende producent af brugervenlige kvalitetsredskaber til skov, have og park. Husqvarna er partner på Tivolis haveudstyr.

Hørkram er Tivolis fødevareleverandør og sponsor for Smørrebrødsfestival.

Pepsi Max er hovedsponsor på musikprogrammet LilleFredag.

Royal Unibrew er eksklusiv leverandør af øl og sodavand til Tivoli.

Schulstad er hovedsponsor for Smørrebrødsfestival i Tivoli.

Hos Toms har vi dybe rødder i den danske kultur som dem, der leverer danskernes favoritchokolade og slik. Toms er sponsor for Tivolis chokolade lykkehjul, Hyggehjulet.

Ørsted A/S er energipartner for Tivoli.