Masterclass i CEM

Unikt endagskursus med indtryk og inspiration

På masterclass’en ”CEM i praksis” får deltagerne kendskab til og erfaring med, hvad det vil sige at arbejde med Customer Experience Management (CEM). Undervisningen foregår i Tivoli magiske univers, og Tivolis eget arbejde med CEM og gæsteoplevelser bruges som case i løbet af dagen. 

Undervejs vil akademiets dygtige undervisere bede deltagere om at perspektivere teori og øvelser til deres egen virksomheds situation.

Målet er, at deltagerne efter en masterclass på Tivoliakademiet kan implementere og anvende CEM-redskaber i deres daglige arbejde i deres egen organisation.

ballon_370x472
PÅ MASTERCLASSEN ”CEM I PRAKSIS" FÅR DU:

  • Gennemtestede og effektfulde Tivoli-indsigter som vil styrke din virksomheds kundeoplevelser
  • Grundlæggende viden og kompetencer inden for CEM og service
  • Teknikker og metoder til at designe unikke oplevelser, der vil hjælpe din virksomhed på dit marked
  • Praktiske eksempler og virkelige fortællinger fra Tivolis egne medarbejdere og ledere
  • En helt speciel dag i Tivolis magiske verden
Prisen for at deltage i en masterclass er 4700 kr. eks. moms pr. person 

Tilmeld dig her

Ved mere end ti deltagere fra samme virksomhed sammensættes individuelt pristilbud. 

For forløb med ekstra moduler, kontakt venligst Tivoliakademiet på telefon +45 22 23 73 74 eller på tivoliakademiet@tivoli.dk

 
Tern_billede_1
Målgruppe

Tivoliakademiets masterclass ”CEM i praksis” retter sig mod virksomheder og brancher, der allerede har CEM-fokus på strategisk niveau.

Deltagerne er primært medarbejdere og nærmeste ledere på operationelt niveau, som medvirker til at skabe stærke kundeoplevelser. 

 
 

Kontakt os