1. Er der mulighed for at ombooke eller refundere billetter?

    Det er ikke muligt at ombytte eller refundere billetterne.

  2. Hvordan får vi vores Turpas?

    Turpassene hentes af læren i Tivolis Box Office, hvorefter læren står for at uddele Turpassene til eleverne.

  3. Skal vi vente til kl. 15 med at opgradere? (Fra stempel til turpas)

    Opgraderingen kan købes enten på Tivoli.dk eller direkte på dagen i Tivolis Servicecenter.

    Man kan allerede fra vi åbner købe opgraderingen, så man er klar til hele dagen.

  4. Kan jeg ændre antallet af mine købte billetter?

    Hvis I bliver flere elever end forventet, kan I henvende dig i Tivoli Box Office og tilkøbe flere billetter. 
    Vi refunderer ikke overskydende billetter, hvis I bliver færre elever end forventet.

  5. Gælder gruppebilletter til en bestemt dag?

    Det kommer an på, hvilke gruppebilletter, I vil købe.

    Faglige Dage: Her vælger I en specifik dato.
    Undervisning: Her vælger I en specifik dato.
    Skolegrupper: Her vælger I ikke specifik dato.
    Gruppebillet: Her vælger I ikke specifik dato, men du vælger mellem hverdag og weekend.