Almindelige entrébilletterne er ikke datospecifikke, hvorfor det er en åben entrébillet, der kan benyttes en valgfri dag.
Du kan gå ind og ud af Haven, som du ønsker – så længe vi ikke opnår vores maximale gæstetal. Du skal have re-entry stempel for at kunne komme ind igen. Re-entry stempler kan fås via udgangen til Tivoli Food Hall ved henvendelse til Tivolis personale.
Vær opmærksom på, at vi af sikkerhedsmæssige årsager kan lukke for indgangen til Haven. I det tilfælde er man ikke garanteret re-entry.
Har du oprettet en ’Mit Tivoli’ profil, vil du også kunne finde dine billetter på appen digitalt.
Du er også velkommen til at skrive til info@tivoli.dk eller ring på 33151001, så kan vi gensende dine billetter eller printe dem for dig.
Du kan både fremvise entrébilletter digitalt og som print. Vi anbefaler, at du køber dine indgangsbilletter på forhånd, så du kan benytte selvbetjeningsindgangene og undgå at stå i kø til billethusene.
En entrébillet til Haven inkluderer udelukkende indgang, og adgang til forlystelser er ikke inkluderet. Adgang til forlystelserne kræver et Turpas eller enkeltbillet.
Enkeltbilletter til forlystelserne kan købes i Tivoli appen, eller ved betaling med betalingskort direkte ved forlystelsen. Du kan købe dine Turpas i enten vores billetautomater i Haven eller på vores hjemmeside.
Ja, du kan godt videresende entrébilletter til andre. Her er det vigtigt, at stregkodenummeret er intakt, og at stregkodenummeret fremgår under stregkoden.