1. Kan jeg ændre dato på min billetpakke (Entré og Turpas)?

    Ja. Men bemærk, at du kun kan ændre datoen én gang pr. ordre. Billetten er som udgangspunktet gældende til valgte dato. Besøgsdatoen på endnu ikke indløste billetter kan dog ændres til en ny dato, der er senest 14 dage efter den oprindelige dato. Billetændringen kan kun ske i en af vores billetluger samme dag, du ønsker at besøge Tivoli. Eksempel: Har du købt billet til den 1. april, men ønsker at bytte til den 11. april,  skal du komme på dagen den 11. april og få billetten ombyttet og omvendt.

    Du kan også ændre ankomsttidspunktet til Fredagsrock. Gælder din billet til før kl. 18, men har dine planer ændret sig? Så kan du ændre ankomsttid ved en af vores billetluger ved personligt fremmøde samme dage.
     
    Ved ændring til en ny dato kan billetten både blive dyrere eller billigere end den oprindelige købspris. Hvis prisen på den nye billet er billigere, udbetales differencen ikke. 

    Billetter kan kun ændres indenfor samme kalenderår. 

  2. Er det muligt at købe en billetpakke (Entré og Turpas), som ikke skal bruges på en specifik dato?

    Nej, det er ikke længere muligt.  

    Der kan være indgået særlige erhvervsaftaler med Tivoli, hvor pakker kan gælde for enkelte sæsoner eller hele året. Dette vil dog altid fremgå af billetten. 

  3. Hvorfor er der forskel på priserne på Tivolis billetpakker (Entré og Turpas)?

    Entré og Turpas har skiftende priser på baggrund af besøgsdato og i enkelte tilfælde også på baggrund af tidspunktet for indgang i Tivoli. Tivoli ønsker at give alle gæster et incitament til at planlægge besøg i perioder, hvor der er mindre travlt. 

  4. Hvordan finder jeg den billigste tur i Tivoli?

    I besøgskalenderen på Tivoli.dk eller i Tivolis app kan du orientere dig og danne dig et overblik over priserne for de enkelte åbningsdage. I nogle perioder er det nu billigere at besøge Tivoli og i andre bliver det dyrere. Der vil være en besparelse ved at købe denne pakke med entré og Turpas samlet. Den konkrete besparelse vil fremgå i forbindelse med dit køb. 

  5. Jeg har ikke fået brugt min pakke. Kan jeg få pengene tilbage?

    Nej, beløbet for købte billetpakker refunderes ikke*. Besøgsdatoen på endnu ikke indløste billetter kan dog ændres til en ny dato, der er senest 14 dage efter den oprindelige dato. Billetændrinen kan kun ske i en af vores billetluger samme dag, du ønsker at besøge Tivoli.

    Eksempel: Har du købt billet til den 1. april, men ønsker at bytte til den 11. april,  skal du komme på dagen den 11. april og få billetten ombyttet og anvendt.
     
    Ved ændring til en ny dato kan billetten både blive dyrere eller billigere end den oprindelige købspris. Hvis prisen på den nye billet er billigere, udbetales differencen ikke. 

    Billetter kan kun ændres indenfor samme kalenderår.

    *I tilfælde af at Tivoli lukker adgangen til Haven i forbindelse med Fredagsrock koncerter, kan du få refunderet din entrébillet.

  6. Skal jeg bruge en særlig Fredagsrock-billet udover min billetpakke?

    På fredage med Fredagsrock kræves der et Tivolikort eller en almindelig entrébillet. Der gælder dog forskellige entrépriser til Haven afhængigt af om der er entré før kl. 18.00 eller efter kl. 18.00.

    Du kan købe Tivolikort eller entrébilletter her.

    Hvis vi vurderer, at Tivoli er nået det ønskede antal gæster i forbindelse med koncerter, forbeholder vi os retten til at lukke for adgang til Haven for at give alle den bedste koncertoplevelse.

    Vær opmærksom på at forlystelserne lukker kl 22.00 ved fredage med Fredagsrock.