Tivoli Lux i lommen

Det er let, ligetil og lige i lommen. Tivoli Lux lever nemlig i vores app med alle dine fordele. Både dem, du får fast, og dem du selv vælger. Valget er dit - og helt frit.

Hent til Iphone Hent til android

LUX mobile

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om fordelsprogrammet Tivoli Lux

  1. Hvad er Tivoli Lux?

    Tivoli Lux er et fordelsprogram, der giver ekstra fordele og rabatter til dig med et Tivolikort på abonnement*. 
     
    For at være anvende fordelene kræver det, at du har:
    a) et gyldigt Tivolikort på abonnement* med dig selv som bruger af kortet
    og
    b) hentet Tivolis app og har oprettet en Mit Tivoli-profil, hvorpå dit Tivolikort på abonnement* er tilføjet
     
    *herudover har visse specialkort også adgang til fordelsprogrammet, herunder: Aktionærkort, Tivoli Erhvervsklub-kort, VIP-kort, Exclusive-kort, samt Ledsagerkort. Bemærk venligst, at flere af disse korttyper ikke er i offentligt salg, men udstedes til kortholder af Tivoli. For at kunne bruge fordelene i din Tivoliapp, skal du have oprettet en Mit Tivoli-profil med samme navn og email, som er registreret på dit kort.

  2. Hvordan tilmelder jeg mig Tivoli Lux?

    Tivoli Lux er et fordelsprogram, der giver ekstra fordele og rabatter til dig med et Tivolikort på abonnement*. 
     
    For at være anvende fordelene kræver det, at du har:
    a) et gyldigt Tivolikort på abonnement* med dig selv som bruger af kortet
    og
    b) hentet Tivolis app og har oprettet en Mit Tivoli-profil, hvorpå dit Tivolikort på abonnement* er tilføjet
     
    *herudover har visse specialkort også adgang til fordelsprogrammet, herunder: Aktionærkort, Tivoli Erhvervsklub-kort, VIP-kort, Exclusive-kort, samt Ledsagerkort. Bemærk venligst, at flere af disse korttyper ikke er i offentligt salg, men udstedes til kortholder af Tivoli. 
    For at kunne bruge fordelene i din Tivoliapp, skal du have oprettet en Mit Tivoli-profil med samme navn og email, som er registreret på dit kort.

  3. Jeg har allerede et Tivolikort på abonnement. Hvordan får jeg adgang til Tivoli Lux?

    Du aktiverer og indløser dine fordele via Tivoliappen, så det er vigtigt, at du har hentet Tivolis app på din mobil.

    Hvis du har et Tivolikort på abonnement, men stadig ikke kan vælge en fordel i appen, kan det være fordi, dit kort ikke er registeret på din Mit Tivoli-profil. Klik på Mit Tivoli-ikonet og vælg "Tilføj dit Tivolikort". Husk også, at du skal være registreret som bruger af Tivolikortet, og at kortet skal have en gyldig startdato. Adgangen til Tivoli Lux åbnes nemlig først fra den dag, dit Tivolikort er gyldigt.

    Hvis du stadig ikke kan se dine fordele i appen efter at have prøvet ovenstående, kan du skrive til tivolikort@tivoli.dk.

  4. Jeg har ikke en smartphone. Kan jeg så ikke få glæde af fordelsprogrammet?

    Jo, det kan du godt. Hvis du ikke har en smartphone og ikke kan aktivere dine fordele via Tivolis app, har du mulighed for at hente en papirvoucher i Tivolis Servicecenter, som du kan fremvise, når du ønsker at bruge en aktuel fordel i en af Havens butikker, boder eller restauranter.  

    Vær opmærksom på, at voucheren kun udleveres til medlemmer af Tivoli Lux, der ikke har adgang til en smartphone. 

  5. Hvilke typer af fordele får jeg gennem Tivoli Lux?

    Tivoli Lux giver dig mange forskellige typer af fordele, både i og uden for Tivolis sæsoner. Det kan f.eks. være gode rabatter på mad og drikke i en af Havens restauranter eller i Tivoli Food Hall, invitationer til forpremierer på forestillinger i Tivoli, eller forsalg til inner circle-billetter til udvalgte Fredagsrock-koncerter. 

    Hvis du scroller til toppen af denne side, kan du få en forsmag på de aktuelle fordele, som ligger klar til at blive indløst via Tivoliappen lige nu.

  6. Hvad er Månedens Luxglimt?

    Månedens Luxglimt er en ekstra attraktiv fordel, som du kan bruge i løbet af måneden. 

    Vær opmærksom på, at du ofte vil kunne se fremtidige Månedens Luxglimt i din app. Du vil dog først kunne aktivere og bruge hvert Månedens Luxglimt i den måned, som er annonceret i fordelsteksten.

  7. Får alle typer af Tivolikort adgang til fordelsprogrammet?

    Nej, alle slags Tivolikort giver ikke adgang til fordelsprogrammet.

    Tivoli Lux er et fordelsprogram, der giver ekstra fordele og rabatter til dig med et Tivolikort på abonnement*. 

    For at være anvende fordelene kræver det derfor, at du har:
    a) et gyldigt Tivolikort på abonnement* med dig selv som bruger af kortet
    og
    b) hentet Tivolis app og har oprettet en Mit Tivoli-profil, hvorpå dit Tivolikort på abonnement* er tilføjet

    *herudover har visse specialkort også adgang til fordelsprogrammet, herunder: Aktionærkort, Tivoli Erhvervsklub-kort, VIP-kort, Exclusive-kort, samt Ledsagerkort. Bemærk venligst, at flere af disse korttyper ikke er i offentligt salg, men udstedes til kortholder af Tivoli. For at kunne bruge fordelene i din Tivoliapp, skal du have oprettet en Mit Tivoli-profil med samme navn og email, som er registreret på dit kort.

  8. Hvor mange fordele kan jeg vælge?

    Som medlem af Tivoli Lux, kan du vælge lige så mange fordele, du har lyst til fra listen "Aktuelle fordele".

    Udover de aktuelle fordele, får du hver måned også en ekstra attraktiv fordel. Vi kalder det Månedens Luxglimt. 

    Du finder alle de aktuelle fordele og Månedens Luxglimt under Tivoli Lux-ikonet i Tivoliappen.

  9. Hvor mange gange kan jeg bruge en fordel?

    Under de enkelte fordele i Tivoliappen kan du se, hvor mange gange hver fordel kan bruges, og hvor mange personer, hver fordel gælder for.

  10. Jeg har flere kort tilknyttet i Tivoliappen. Får jeg så flere fordele?

    Nej. Antallet af fordele er det samme, uanset hvor mange kort, du har tilknyttet din Mit Tivoli-profil. 

  11. Hvorfor kan jeg ikke indløse nogen af fordelene via hjemmesiden?

    Fordelene i Tivoli Lux kan kun indløses via Tivolis app. Du skal derfor hente Tivoliappen og logge ind på din Mit Tivoli-profil. Husk også, at der på din Mit Tivoli-profil skal være registeret et gyldigt Tivolikort på abonnement for du kan få glæde af fordelene.

  12. Hvorfor kan jeg ikke vælge eller indløse den fordel, jeg gerne vil?

    Hvis du klikker ind på en fordel og oplever, at du ikke kan indløse den, kan det være fordi, du tidligere har indløst den.

    En del fordele kan kun indløses én gang. Tjek derfor altid vilkår og betingelserne i fordelsteksten, inden du indløser fordelen.

    Får du en fejlmeddelelse, når du forsøger at indløse fordelen, kontakt da venligst tivolikort@tivoli.dk eller henvend dig i Tivolis Box Office. Så hjælper vi dig.

  13. Hvorfor er en af mine tidligere valgte fordele blevet slettet?

    Vær opmærksom på, at en fordel forsvinder fra appen, når indløsningsperioden er slut. Det gælder uanset om du har indløst fordelen eller ej. 

    Du kan derfor opleve, at de fordele, som du har valgt, men endnu ikke har indløst, forsvinder fra appen, hvis indløsningsperioden er slut. Husk derfor altid at læse fordelsteksten grundigt igennem, da det her står angivet, hvor længe fordelen gælder.

    Hvis du mener der er sket en fejl i appen, er du velkommen til at skrive til tivolikort@tivoli.dk

  14. Jeg er kommet til at indløse en fordel, som jeg ikke har brugt

    Hvis du ved en fejl er kommet til at swipe indløsningsknappen, som vores medarbejdere normalt skal swipe ved indløsning, og rent faktisk ikke har brugt fordelen, kan du skrive til tivolikort@tivoli.dk eller henvende dig i Tivolis Box Office. Så hjælper vi dig med at nulstille fordelen. 

  15. Jeg kan ikke logge ind på min profil

    Hvis du ikke kan logge ind, kan det være fordi, du endnu ikke har oprettet en Mit Tivoli profil. 

    En anden mulighed er også, at du ikke har verificeret din profil endnu. Det skal gøres inden for 24 timer efter oprettelsen. Er der gået mere end 24 timer siden din oprettelse, så kan du henvende dig i Tivolis Box Office, ringe til vores Callcenter, eller skrive en mail til tivolikort@tivoli.dk

  16. Kan jeg printe fordelene og indløse dem, når jeg besøger Haven?

    Fordelene skal aktiveres og indløses via Tivolis app. Du kan derfor ikke indløse fordelene ved at udprinte beskrivelser eller billeder fra tivoli.dk eller fra et nyhedsbrev.

    Hvis du ikke har en smartphone og ikke kan aktivere dine fordele via Tivolis app, har du mulighed for at hente en papirvoucher i Tivolis Servicecenter, som du kan fremvise, når du ønsker at bruge en aktuel fordel i en af Havens butikker, boder eller restauranter. Vær opmærksom på, at voucheren kun udleveres til medlemmer af Tivoli Lux, der ikke har adgang til en smartphone. 

  17. Jeg ønsker ikke længere at være med i Tivoli Lux. Hvordan afmelder jeg mig?

    Opsiger du dit måneds- eller årsabonnement på dit Tivolikort, vil du fra den dag dit Tivolikort udløber, ikke længere have adgang til fordelsprogrammet Tivoli Lux.

    Klik her for at læse samtlige vilkår og betingelser for Tivoli Lux.

  18. Hvor finder jeg vilkår og betingelser for fordelsprogrammet Tivoli Lux?

    Du kan læse mere om hvilke vilkår og betingelser, der gælder for fordelsprogrammet Tivoli Lux her