transparent_2x2
Masterclass i CEM i eventyrlige omgivelser

TIVOLIAKADEMIET

Tivoli inviterer indenfor. Vi deler ud af vores mangeårige erfaring i at arbejde strategisk med Customer Experience Management (CEM) på de enestående masterclass-kurser på Tivoliakademiet.

På alle masterclasses får du indsigt i, hvordan vores ledere og medarbejdere dagligt arbejder med at give Tivolis gæster den bedste oplevelse.

Du får en forståelse for Tivolis unikke arbejde med CEM gennem en autentisk gæsterejse i Tivolis magiske univers


"The customer experience has emerged as the single most important aspect in achieving success for companies across all industries"

Meenakshi Sharma & D.S. Chaubey
91pct_Udbytterigt_Logo
Kunsten at skabe unikke kundeoplevelser

CEM i praksis

Udsøgt service er meget mere end et venligt personale og gennemtænkte teknologiske løsninger. Udsøgt service opstår, når man kender sine kunders behov og ønsker og formår at omsætte disse til de rigtige koncepter, kunderejser og møder.

Masterclassen “CEM i praksis” giver deltagerne en grundlæggende forståelse for CEM og indsigt i, hvordan Tivoli arbejder med processer, strukturer og de menneskelige møder med henblik på at overgå gæstens forventninger i alle kontaktpunkter.

Læs mere Downloade brochure

Virksomhedsspecifikke forløb

Tivoliakademiet afholder både åbne masterclasses og lukkede virksomhedsspecifikke forløb. Vælger I et virksomhedsspecifikt forløb, er der mulighed for at tilpasse niveauet og indholdet på jeres masterclass, så det passer til den enkelte virksomhed eller afdelings modenhedsniveau og kendskab til Customer Experience Management, så I får det maksimale ud af kurset. 

Ønsker I en masterclass på Tivoliakademiet skræddersyet til din virksomhed, er I velkomne til at kontakte Pia Mattsson på tlf. 22 23 73 74 for yderligere information.
Gratis Morgen- og Gå-Hjem-Møde

Bliv inspireret af Tivolis arbejde med  Customer Experience Management (CEM) og hør om, hvad andre virksomheder har fået ud af en Masterclass.

Efter oplægget vil der være god tid at netværke med de andre deltagere og til at tale med både Katja Lohmann, Pia Mattsson og Ian Wisler-Poulsen, som alle 3 beskæftiger sig med Tivoliakademiet til dagligt. 

Find datoer på de kommende Morgen- og Gå-Hjem-Møder herunder. 

Det siger deltagerne

”Jeg har fået en helt anden måde at anskue, hvordan man arbejder med service på. Det bliver rigtig spændende at prøve at implementere det”

Charlotte, Teamkoordinator, Københavns Kommune

VIK TECH

MATHIAS GRENE - MARKETING MANAGER

Selv om jeg til dagligt sidder med kundens digitale adfærd og et fagområde, som er langt fra en forlystelsespark, så har jeg fået nogle gode redskaber med hjem fra Tivoliakademiet, som jeg kan bruge direkte i dagligdagen. Jeg har blandt andet brugt min viden fra akademiet til at arbejde med segmentering af vores kunder, gæsterejser, samt kultur og sprogbrug i vores kontaktflader med medarbejder og kunder.
UDLÆNDINGE- OG INTEGRATIONSMINISTERIET

NAJA FUGL KLASTRUP - SOUSCHEF, BORGERSERVICE

Kurset gav mig mange brugbare værktøjer til at optimere mødet med brugeren eller kunden. Først og fremmest var kunderejsen en god og visuel måde at sætte sig i brugerens eller kundens sted. Jeg vendte hjem med en masse gode ideer og inspiration til at optimere min virksomheds møde med brugeren ved hjælp af enkle men effektive ændringer.

VI HAR HJULPET MERE END 100 VIRKSOMHEDER TIL AT SKABE BETAGENDE OPLEVELSER

Her er et lille udsnit af nogle af de virksomheder, der har deltaget i masterclassen "CEM i praksis". 

 

 

 

 

 

 

 

Tivoliakademiet_Referencer_420x600px_02

På Tivoliakademiet underviser

Katja 1
Head of Customer Experience i Tivoli Katja Lohmann

Katja Lohmann er Head of Customer Experience i Tivoli og ansvarlig for Tivoliakademiet og CEM i Haven. Katja har med sin baggrund indenfor markedsføring og kommunikation ansvaret for, at Tivolis  CEM-værdier og servicefilosofi efterleves, dvs. udvikling af værktøjer, vedvarende fokus og løbende træning og uddannelse af medarbejdere og ledere.

Ian_250x250
Customer Experience Manager i Tivoliakademiet Ian Wisler-Poulsen

Ian Wisler-Poulsen er Customer Experience Manager i Tivoliakademiet og står for undervisning og gennemførelse af uddannelse. Ian har hjulpet adskillige virksomheder (både offentlige og private) med at skabe bedre oplevelser og forløb for deres kunder. Ian er anerkendt for sine foredrag og forfatter til flere fagbøger bl.a. ”Grundbog i Servicedesign”.

The_Gardens_icon

Ønsker du mere information?

Kontakt:

Pia Mattsson
Key Account Manager

pima@tivoli.dk
tlf. 22 23 73 74

tivoliakademiet@tivoli.dk