Tivoli inviterer indenfor. Vi deler ud af vores mangeårige erfaring i at arbejde strategisk med Customer Experience Management (CEM) på de enestående masterclass-kurser på Tivoliakademiet.
På alle masterclasses får du indsigt i, hvordan vores ledere og medarbejdere dagligt arbejder med at give Tivolis gæster den bedste oplevelse.
Bliv inspireret af Tivolis arbejde med Customer Experience Management (CEM) og hør om, hvad andre virksomheder har fået ud af en Masterclass.
Efter oplægget vil der være god tid at netværke med de andre deltagere og til at tale med både Katja Lohmann, Pia Mattsson og Ian Wisler-Poulsen, som alle 3 beskæftiger sig med Tivoliakademiet til dagligt.
Find datoer på de kommende Morgen- og Gå-Hjem-Møder herunder.
Her er et lille udsnit af nogle af de virksomheder, der har deltaget i masterclassen "CEM i praksis".
Katja Lohmann er Head of Customer Experience i Tivoli og ansvarlig for Tivoliakademiet og CEM i Haven. Katja har med sin baggrund indenfor markedsføring og kommunikation ansvaret for, at Tivolis CEM-værdier og servicefilosofi efterleves, dvs. udvikling af værktøjer, vedvarende fokus og løbende træning og uddannelse af medarbejdere og ledere.
Ian Wisler-Poulsen er Customer Experience Manager i Tivoliakademiet og står for undervisning og gennemførelse af uddannelse. Ian har hjulpet adskillige virksomheder (både offentlige og private) med at skabe bedre oplevelser og forløb for deres kunder. Ian er anerkendt for sine foredrag og forfatter til flere fagbøger bl.a. ”Grundbog i Servicedesign”.
Kontakt:
Pia Mattsson
Key Account Manager
pima@tivoli.dk
tlf. 22 23 73 74