Din kurv er tom

PRESSEÅRSKORT

En særlig udgave af Tivoli årskort

Et pressekort til Tivoli er et arbejdsredskab, som vi udsteder til journalister, fotografer og andre redaktionelle medarbejdere, der jævnligt kommer i Tivoli i arbejdsøjemed. Kortet giver adgang for kortholder med ledsager.

Et pressekort fra Tivoli skal være tilknyttet et medie og er ikke et kort til møder, research eller bespisning i Haven. Vi udsteder ikke længere pressekort til film- og tv-produktionsselskaber, da disse i forvejen skal udstyres med en Filmtilladelse, som giver fri adgang til Haven. Vi udsteder ej heller pressekort til medie- og journaliststuderende. Her anbefaler vi, at du tager kontakt til os, når du har brug for at komme i Haven og lave noget redaktionelt. Så skal vi nok lægge billetter.

Kortet giver adgang for kortholder med ledsager, og vi giver det til journalister, fotografer og andre redaktionelle medarbejdere, der kommer i Tivoli i arbejdsøjemed.

Nyt job eller ny adresse
Husk at skrive til os, hvis du skifter arbejdsplads, adresse eller lign. Skriv til Pressekortadministrationen på pressekort@tivoli.dk, så vi kan rette kontaktdata til.

Kontakt - Tivolis kommunikationsafdeling

K1P7157dcweb