Din kurv er tom

Servicemedarbejdere

Har du et stort overskud?

I Tivoli ansætter vi mennesker med charmerende og enestående personligheder, der tager ansvar for at skabe gode oplevelser for gæster og kolleger. Hvis du naturligt smiler til dem, du får øjenkontakt med på gaden og med glæde tilbyder at bære kufferten op af trappen for en fremmed, så er du på sporet af den slags oplevelser, vi ønsker, at vores medarbejdere skaber for gæsterne. 

Det skal være en betagende oplevelse for gæsterne at gå i Tivoli. Vi har de smukkeste haveanlæg og lyssætning samt forlystelser, der kan få de fleste til at hvine og grine, men det vigtigste for gæsternes gode oplevelse i Tivoli er mødet med vores medarbejdere.

Enestående med stort overskud og ansvar
Servicemedarbejdere i Tivoli er personligheder med naturlig charme, stort overskud og lysten til at tage ansvar for gæsterne.
Som medarbejder repræsenterer du Tivoli, du finder smilet og det gode humør frem, og gør alt hvad du kan, for at gæsterne får den gode oplevelse, de er kommet for. Det kræver overskud og energi at servicere vores gæster, og som medarbejder er du en del af Tivoli oplevelsen. Vi arbejder alle for at gøre gæsternes besøg til en unik og betagende oplevelse.

Hvilken slags servicemedarbejder vil du være?
Servicemedarbejdere arbejder enten i indgangene med billet-, Turpas- og årskortsalg, som kontrollør ved indgange og forlystelserne eller på Tivolis restauranter og spisesteder. Du skal være fyldt 15 år for at arbejde i Tivoli, og det er kun Tivolis spisesteder, som ansætter medarbejdere under 18 år. 

Du holder ferie, når Tivoli er lukket
Vi forventer, at du kan arbejde i sæsonerne, og at du er indstillet på at holde din ferie, når Tivoli er lukket. 

Vi har ledige stillinger til de kommende sæsoner, men da rigtigt mange af vores dygtige medarbejdere ønsker at blive hos os, er det ikke alle områder der søger lige mange nye kolleger. Vi er dog altid på udkig efter seje servicestjerner, så send gerne en ansøgning via et af de nedenstående links.

Stort overskud og lyst til at tage ansvar for gæsterne?

Servicemedarbejder

Tivoli søger løbende servicestjerner. Vi foretrækker ansøgere, der har lyst til at arbejde i alle sæsoner. 

Vi har brug for servicemedarbejdere til spisesteder, billetsalg og kontrollør til forlystelser. 

Servicemedarbejdere til spisesteder

Som servicemedarbejder på vores spisesteder kommer du enten til at arbejde med salg af fastfood, som tjener på en restaurant, i et køkken med tilberedning og opvask eller som medhjælp. Du er på benene og i bevægelse hele tiden, og fordi mad og god hygiejne hænger sammen, gør du rent flere gange om dagen. På de travle dage sælger du måske 300 burgere, 200 candyfloss eller op til 1000 hotdogs.

Tempoet er højt. Du smiler og charmerer dig gennem alle ekspeditioner, betjener gæsterne effektivt og sikrer, at der hele tiden er fyldt varer op. På stille dage kaster du dig over de rengørings- og oprydningsprojekter, du kan finde på. Det er vigtigt, du elsker at være udendørs - også på dage hvor vejret er mindre godt. 

Hverdagen for servicemedarbejdere på Tivolis spisesteder 
En typisk dag kunne begynde med, at du sætter varer på plads, fylder servietter op, snitter grønt og gør butikken eller restauranten klar og pæn til åbning. Hvis du er i køkkenet på en restaurant går det ofte stærkt. Du ser 5 – 10 bestillinger frem og sikrer, at alt tilberedes og serveres i højt tempo, uden at der slækkes på kvaliteten. Er du tjener, begynder du typisk med at forberede baren, snitte ingefær, lime mv. Du fejer terrassen, samler efterladt skrald op, fylder bestik og servietter op og tager stolene ned fra bordene. 
En almindelig vagt varer mellem 6 og 11 timer og du har ofte fri midnat eller kl. 01.30. Er du under 18 år, har du aldrig fri senere end midnat. 

Hvem kan søge? 
Medarbejderne på Tivolis spisesteder er meget forskellige. Vi har medarbejdere både over og under 18 år, med og uden erfaring fra restaurationsbranchen. For at komme i betragtning til et job i Tivoli skal du være fyldt 15 år og have afsluttet 9. klasse. Vi kommer fra forskellige lande og kulturer, men fælles for os er, at vi brænder for at give gæsterne effektiv betjening, mad og drikke af god kvalitet og en god serviceoplevelse. Vi går op i, at der er rent og pænt i restauranten og køkkenet, og de fleste af os, der har direkte kontakt til gæsterne, taler flydende dansk eller et andet skandinavisk sprog.

Særlige krav
På restauranterne er det en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med at arbejde i et køkken, som tjener på café eller bartender.

Send din ansøgning elektronisk
Send din ansøgning via linket nederst på siden. Du modtager en kvittering via e-mail, når vi har modtaget din ansøgning. Vi kontakter dig, hvis der bliver en stilling ledig, der passer til dig. 
Send kun din ansøgning én gang, selvom du er interesseret i flere af stillingerne. Hvis den stilling, du ønsker dig, ikke bliver ledig, kan du komme i betragtning til en anden stilling, som vi mener, passer godt til dig.

Send ansøgning


Kontrollører forlystelser

Som kontrollør på forlystelserne er du en smilende, initiativrig og energisk. Du kan lide at være udendørs i al slags vejr og tale med alle – store som små. Det er vigtigt, at du er tillidsvækkende, hjælpsom og god til at aflæse mennesker.

Hverdagen for kontrollører på forlystelserne
På travle dage går der rigtig mange gæster igennem de forskellige forlystelser. Du får alle til at føle sig velkomne og trygge. Du hilser, smiler og sikrer at alle er fastspændt rigtigt - på en god og humørfyldt måde. 
Du skifter mellem forskellige forlystelser og overholder en stram tidsplan. Din pause holder du på præcis det tidspunkt, der er aftalt, så der hele tiden er en kollega på alle forlystelser, så forlystelserne åbner og lukker på det tidspunkt gæsterne forventer det. 

Hvem kan søge?
Kontrollørerne på Tivolis forlystelser har forskellig alder og baggrund. Det er 


vigtigt, at du er velplejet og har en venlig, indbydende fremtoning. Fremfor alt er du kommunikerende og har god situationsfornemmelse.

Særlige krav 
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har baggrund som guide, har vejledt andre eller på anden måde har erfaring med at møde og servicere mange forskellige slags mennesker.


Send din ansøgning elektronisk

Send din ansøgning elektronisk via linket nederst på siden. Du modtager en kvittering via e-mail, når vi har modtaget din ansøgning. Vi kontakter dig, hvis der bliver en stilling ledig, der passer til dig. 
Send kun din ansøgning én gang, selvom du er interesseret i flere af stillingerne. Hvis den stilling, du ønsker dig, ikke bliver ledig, kan du komme i betragtning til en anden stilling, som vi mener, passer godt til dig.

Send ansøgning

Servicemedarbejdere til billetsalg

Vi arbejder målrettet med salg og mersalg og alle medarbejdere måles individuelt. Vi forventer ikke, at du er verdensmester i salg fra første dag, det vigtigste er, at du er dygtig til at aflæse gæsterne og deres behov. Dine kolleger og ledere hjælper og støtter i udviklingen, så du opbygger dine salgs- og servicekompetencer. Du er det første Tivoligæsten oplever af Tivoli, så du har et stort ansvar for at sikre en god begyndelse på Tivolituren.

Hverdagen for servicemedarbejdere i billetsalget
På de travle dage går der mellem 40.000 og 50.000 gæster ind i Tivoli. Du betjener ca. 3.000 af dem. Du er tålmodig, effektiv og charmerende. Du brænder for at sikre, at alle går fra dig med smil på læben og oplevelsen af, at have fået det de kom for - og lidt ekstra. Du arbejder i vores billethuse, i servicecenteret eller billetcenteret. Vagterne er på mellem 6 og 10 timer.

Hvem kan søge
Aldersmæssigt er medarbejderne i billetsalget meget forskellige - dog skal du minimum være fyldt 20 år. Fælles for os er, at vi er velplejede, har glimt i øjet, 
er høflige og gør alt det, der skal til for at hjælpe gæsterne på bedste vis. Vi ansætter både medarbejdere på fuldtid og deltid. 

Særlige krav
Vores gæster kommer fra mange forskellige egne af landet og fra udlandet. Det er derfor vigtigt, at du taler et tydeligt og godt dansk samt minimum et fremmedsprog. Det er en fordel, hvis du har salgserfaring fra butik, eller har været ansat i rejsebranchen. Det er afgørende at du har situationsfornemmelse, er rummelig og har god kulturforståelse. Du skal desuden kunne arbejde minimum to dage om ugen og altid hver anden fredag. 

Send din ansøgning elektronisk
Send din ansøgning via linket nederst på siden. Du modtager en kvittering via e-mail når vi har modtaget din ansøgning. Vi kontakter dig, hvis der bliver en stilling ledig, der passer til dig. 
Send kun din ansøgning en gang, selvom du er interesseret i flere af stillingerne. Hvis den stilling du ønsker dig ikke bliver ledig, kan du komme i betragtning til en anden stilling, som vi mener, passer godt til dig.

Send ansøgning