Ofte stillede spørgsmål

Lad os hjælpe dig

Her er svarene på det ofte stillede spørgsmål angående Tivoli Erhvervsklub.

Hvis ikke du finder svaret på dit spørgsmål her, er du velkommen til at kontakte Tivolis Erhvervsklub på tek@tivoli.dk
  1. Hvordan aktiverer jeg mit VIP-kort?

    Når du har modtaget dit Tivoli Erhvervsklub VIP-kort med posten, er det vigtigt at du aktiverer det online, før du bruger det.
    Når kortet er aktiveret, kan du trække billetter, tilmelde dig arrangementer, købe årskort med rabat og meget mere.

    Sådan aktiverer du dit Tivoli Erhvervsklub VIP-kort
    • Gå ind på www.tivoli.dk/erhverv/erhvervsklub
    • Indtast dit stregkodenummer i aktiveringsfeltet, som du finder bag på kortet
    • Indtast dine oplysninger og vedhæft billede
      - Vær opmærksom på, om du har stavet rigtigt
      - Husk at bruge store og små bogstaver rigtigt
    • Klik på 'Fortsæt aktivering'
    • Dit VIP-kort er nu aktiveret, og du er klar til at bruge det.
    Vi ses i Haven og på www.tivoli.dk.

  2. Hvordan ændrer jeg oplysninger på et VIP-kort?

    Ændre dine personlige oplysninger

    Du kan tilføje/ændre dit firmas website samt din LinkedIn profil, når du er logget ind på Erhvervsklub-sitet.
    Gå ind under "Indstillinger" i top-menuen.

    Personlige indstillinger som navn, stillingsbetegnelse og mailadresse skal meldes til tek@tivoli.dk.

    Ny medarbejder der skal overtage et VIP-kort

    Stopper en medarbejder fx i virksomheden, kan man overdrage VIP-medlemskabet til en anden.

    Tag fat i din kontaktperson i Salgsteamet, så sørger vi for at overdrage medlemskabet og VIP-kortet til den nye medarbejder.
    Det er vigtigt at VIP-kortet inddrages fra den medarbejder, der ikke længere skal være en del af Tivoli Erhvervsklub.

  3. Jeg har mistet mit VIP-kort - hvad gør jeg?

    Hvis du har mistet dit Tivoli Erhvervsklub VIP-kort, kan vi sende dig et nyt. Et nyt kort koster 100 kr.

    Kontakt Tivoli Erhvervsklub, hvis du skal have et nyt kort på tek@tivoli.dk.

    En faktura vil blive sendt sammen med det nye VIP-kort.

  4. Hvordan tilmelder/afmelder jeg mig et arrangement?

    For at kunne deltage i Tivoli Erhvervsklubs arrangementer, er det vigtigt at du tilmelder dig online.

    Sådan tilmelder du dig et arrangement

    • Log ind på Tivoli Erhvervsklub-sitet
    • Klik på 'Tilmeld arrangementer" i topmenuen
    • Find det arrangement, du gerne vil melde dig til og klik på 'Læs mere & tilmeld' 
    •  Du bliver nu ført ind på en informationsside om arrangementet, hvor du kan tilmelde dig.
    • Vælg VIP deltagere og evt. gæster. Til Erhvervsklubmøderne er der navneskilte, så der kan det være en god idé at påføre navn på din gæst.
    • Klik på "Tilmeld deltagere" - du er nu tilmeldt og modtager en bekræftelse pr. mail.
    • Husk at tilføje arrangementet til kalenderen ved at klikke på "Gem til kalender".

    Sådan afmelder/ændrer du deltagere til et arrangement

    • Det er muligt at afmelde/ændre en tilmelding frem til arrangementets tilmeldingsfrist. Herefter kan vi kontaktes på tek@tivoli.dk
    • Log ind på Tivoli Erhvervsklub-sitet
    • Klik på 'Tilmeld arrangementer" i topmenuen
    • Find det arrangement, du gerne vil melde dig til og klik på 'Læs mere & tilmeld' 
    • Klik "Afmeld alle" eller "Ændr tilmelding", derefter "Opdater tilmelding".
    No-show fee

    Har du tilmeldt dig et arrangement, men bliver forhindret i at møde op, skal du huske at afmelde dig. Afmelder du ikke, er der et no-show fee på 400 kr. pr. person (til arrangementer der inkluderer spisning) eller 200 kr. pr. person (Gold Fredagsrock), der var tilmeldt og ikke mødte op.

  5. Hvordan henter jeg mine billetter?

    Når du er medlem af Tivoli Erhvervsklub, har du x-antal entrébilletter, Turpas, Lysfestbilletter og ølvouchers til rådighed gennem hele året. Disse billetter kan du rekvirere på Tivoli Erhvervsklub-sitet (www.tivoli.dk/erhverv/erhvervsklub). For at hente billetterne, skal du huske at logge ind med dit brugernavn og adgangskode.

    Sådan henter du dine billetter via Tivolis Erhvervsklub-sitet

    • Log ind på Tivoli Erhvervsklub-sitet
    • Klik på 'Hent dine billetter' i topmenuen
    • Vælg antal billetter, du ønsker at hente og klik 'Rekvirer'
    • Du sendes nu over i indkøbskurven. Klik på 'Gå videre'
    • Indtast dine oplysninger
    • Skal du sende billetterne til andre end dig selv, skal du indtaste modtagerens e-mailadresse.
    • Klik på 'Gå til betaling'
    • Rekvireringen er nu gennemført, og billetterne sendes til oplyste modtagers e-mailadresse.
    OBS: Vi fraråder, at du rekvirerer alle dine billetter på én gang. Benyt hellere muligheden for at besøge sitet hver gang du skal bruge billetter - enten til dig selv eller til fx samarbejdspartnere. På den måde bibeholdes overskueligheden over, hvilke og hvor mange billetter, der er brugt.
    Billetterne ikke må videresælges eller anvendes til bred markedsføring, f.eks. konkurrencer på Facebook.

    Når du printer dine billetter
    Det er vigtigt, at du ikke ændrer på dine printerindstillinger, når du printer dine billetter. Billetterne sendes som en PDF, der er sat op således, at vores indgangsmøller kan læse stregkoden. Ændrer du i printeropsætningen, kan du risikere, at billetterne ikke kan læses ved ankomst til Tivoli.

    Sådan henter du billetter fra Billetlugen til forestillinger og koncerter i Tivoli
    Gennem året inviteres du til forestillinger og koncerter i Tivoli, som du skal have billet til. Billetterne skal hentes på Billetlugens hjemmeside via et link, som du kan finde her på sitet.

    • Følg linket
    • Udfyld dine informationer (ved første besøg oprettes en profil på Billetlugen)
    • Billetterne sendes som print-selv til din e-mailadresse
    • Premium-medlemmer tilmeldes middagen inden forestillingen, så snart forestillingsbilletterne er rekvireret.

  6. Hvordan fungerer rabatlinket til medarbejdere?

    Når din virksomhed er medlem af Tivoli Erhvervsklub, får i op til hver af de tre sæsoner et rabatlink på entré, Turpas og årskort. På denne måde får hele virksomheden glæde af jeres medlemskab.

    Rabatlinket sendes til jer på mail op til sæsonen og er aktivt i 5 dage.
    I mailen er der vedhæftet en PDF der indeholder link og adgangskode, som kan I sende ud til jeres medarbejdere. Har I et intranet i virksomheden, kan I også uploade linket der.

    I modtager linket og opnår rabat i følgende tre perioder:

    • Inden Sommer i Tivoli: link sendes ud den 20. marts og er aktivt den 27. – 31. marts (entré, Turpas og årskort)
    • Inden Halloween i Tivoli: link sendes ud den 25. september og er aktivt den 2. – 6. oktober (entré, Turpas og årskort)
    • Inden Jul i Tivoli: link sendes ud den 6. november og er aktivt den 13. – 17. november (entré og Turpas)

  7. Hvordan scanner jeg billetter på mobilen?

    Når du har rekvireret billetter via Tivoli Erhvervsklub-sitet, modtager du en PDF med billetterne.

    Ønsker du ikke at printe billetterne, kan du i stedet scanne billetterne i Tivolis indgange fra mobilen. Åben pdf'en fra din e-mailklient på din mobiltelefon og scan skærmen i indgangsmøllerne.

  8. Hvor kan jeg parkere gratis/med rabat?

    Som Gold- og Premium-medlem kan du i Tivolis åbne sæsoner parkere gratis hos Q-Park Vesterport, Nyropsgade 42, 1602 København V. Uden for sæson kan du kun parkere gratis på de dage, hvor der afholdes Erhvervsklub-arrangementer i Tivoli. Dette gælder for begge VIP-kortholdere.

    Som Silver-medlem har virksomheden adgang til 25 gange fri parkering i Q-Park Vesterport (med Q-Park billetter).

    Sådan gør du (Gold & Premium)

    • Ved indkørsel: Scan kortet for at åbne bommen. Placér kortet foran teksten ‘scan dit kort her’. Kør ind og foretag din parkering. Husk at medbringe kortet, når du forlader bilen.
    • Ved indgangsdør: Scan kortet for at komme ind i opgangen.
    • Ved udkørsel: Scan kortet for at åbne bommen.

    Download parkeringsvejledning (Gold & Premium)

    Sådan gør du (Silver)

    • Brug din billet til både ind- og udkørsel - der skal ikke trækkes en billet ved indkørsel.
    • Ved indgangsdør: Scan din billet for at komme ind i opgangen.
    • Ved udkørsel: Scan kortet for at åbne bommen.
    Download parkeringsvejledning Silver   

    Få parkering med rabat i øvrige Q-Park P-anlæg (gælder alle Erhvervsklub-medlemmer)

    • Ved indkørsel: Træk en billet. Kør ind og foretag din parkering. Husk at medbringe kortet når du forlader bilen.
    • Ved indgangsdørene: Indlæs billetten for at komme ind i opgangen.
    • Ved udkørsel: Indsæt først billetten og dernæst kortet (samme sted som billetten). Afvent rabatpris og betal med kreditkort. Ønsker du at betale med kontanter, kan dette gøres i betalingsautomaten, inden bilen afhentes.

    Q-Park anlæg med rabat

  9. Hvad er en Lysfest?

    En Lysfest er en slags generalprøve, dagen før Tivoli åbner op for en ny sæson (sommer, Halloween og Jul). Dette betyder, at du som en af de første kan opleve de nye sæsoner før alle andre. Det betyder også, at der kan forekomme kø forskellige steder, da vi bruger denne dag til at teste ting af og få startet sæsonen godt op og få den ind under huden.

    Som Gold eller Premium-medlem har du adgang til Lysfest-billetter, 50 stk. til hver sæson. Dem kan du selv bruge eller give væk til andre. Du bestemmer.

    Turpas er inkluderet i Lysfestbilletten, så du skal ikke bruge en Turpasbillet denne dag.

    Denne dag kan du ikke benytte dit Tivoli Erhvervsklub VIP-kort eller andre årskort.

    OBS: Billetterne ikke må videresælges eller anvendes til bred markedsføring, f.eks. konkurrencer på Facebook.

  10. Har jeg adgang til Tivoli via Nimb Hotel?

    Som medlem af Tivoli Erhvervsklub har du mulighed for at komme ind i Tivoli ved at gå gennem Nimb Hotel. Du kan tage 4 gæster med ved samlet indgang.

    Vis blot dit Tivoli Erhvervsklub-kort til Nimb-kontrolløren, der står ved udgangen til Tivoli.

  11. Hvad indeholder et fredagsrock-arrangement?

    Som Tivoli Erhvervsklub-medlem (Gold og Premium) inviteres du til seks Fredagsrock-koncerter hen over sommersæsonen. Hvilke koncerter, du inviteres til, fremgår af programmet.
    Som Silver- og Bronzemedlem er der ikke adgang til Fredagsrock-arrangementerne.

    GOLD-MEDLEMMER

    Som Gold-medlem kan du se koncerten fra et lukket VIP-område med adgang til Balkon og fri blød bar. Du har fire pladser til hver af de seks Fredagsrock-koncerter - er du Gold-medlem, skal ét af VIP-medlemmerne deltage.

    PREMIUM-MEDLEMMER

    Som Premium-medlem kan du se koncerten fra VIP-område på Balanchine Loungen med fri blød bar. Inden koncerten er der middag inkl. vinmenu i Nimb-regi.

    Du har fire pladser til hver af de seks Fredagsrock-koncerter. Dem kan du vælge at give væk til samarbejdspartnere, venner eller lignende.

    Bemærk: Giver du dine billetter væk, eller følges du ikke ind i Haven med dine gæster, skal du huske at rekvirere entrébilletter til dine gæster på Tivoli Erhvervsklub-sitet, så de kan komme ind i Haven.

    ØLVOUCHERE TIL FREDAGSROCK
    Der er ølvouchere til rådighed i din hospitality-pakke. Du kan rekvirere billetterne under "Hent dine billetter" (husk at logge ind først). Ølvoucherne er kun gyldig på fredage til Fredagsrock i sommersæsonen 2017 og kan kun indløses i plænebarerne.

  12. Hvordan fungerer Tivoli Erhvervsklub-programmet?

    Tivoli Erhvervsklub-programmet er en oversigt over alle de arrangementer, der afholdes gennem året. Du kan tilmelde dig arrangementer ved at klikke på det specifikke arrangement og tilmelde dig på siden.

    Der åbnes løbende op for tilmelding til arrangementerne over året her på sitet.

    Du kan også printe det fulde års program ved at downloade PDF'en, som du finder på Program-siden.

    Der tages forbehold for ændringer i programmet.

  13. Linkedin

    Tivoli Erhvervsklub har en gruppe på LinkedIn, som du som Tivoli Erhvervsklub-medlem er velkommen til at være med i. Det er en god måde at komme i tættere kontakt med de andre medlemmer.

    Når du aktiverer dit kort, kan du ligeledes tilføje din LinkedIn-profil (URL fra din profil), som derefter vil blive vist ud for dit navn på medlemsoversigten.

    Har du glemt at tilføje din LinkedIn-profil ved aktivering af dit Erhvervsklub-kort?

    Hvis du har glemt at tilføje din LinkedIn-profil ved aktivering af dit Erhvervsklub-kort, kan du tilføje den under "Indstillinger" i top-menuen når du er logget ind.
    Vær opmærksom på, at det ikke er nok blot at skrive dit navn i LinkedIn-feltet - du skal indsætte din personline URL fra din LinkedIn-profil. Nedenfor har vi lavet en visuel guide til, hvor du finder din URL.

    Guide til tilføjelse af LinkedIn-profil

    Opslag i LinkedIn-gruppen
    Generelt beder vi vores medlemmer om selv at lave deres posts, hvis de har noget, de vil formidle. Der er frit rum til at dele nyheder, events, dialoger mm.

    Sådan gør du:

    • Kopiér først det link ind i post-feltet, som du vil linke til.
    • Efter lidt tid omdanner LinkedIn så linket til en tekst og et billede, og du kan derefter slette link-teksten, og i stedet skrive en mere indbydende/tillokkende tekst.
    • Derefter poster du, og så kommer opslaget op på væggen på gruppen, som alle medlemmerne kan se.
    • OBS: Vær opmærksom på, at man ikke kan poste PDF-filer, dokumenter, billeder og lign. på LinkedIn.

The_Gardens_icon

Kontakt

Er du interesseret i at høre mere om Tivoli Erhvervsklub?
Kontakt os på 33 75 02 47
eller på

business@tivoli.dk

I samarbejde med Skandinavisk Motor Co. A/S