Din kurv er tom

Tivoliakademiet

Kurser i CEM i eventyrlige omgivelser

Tivoliakademiet blev lanceret i 2017 og udbyder masterclasses med undervisning i service og CEM (Customer Experience Management). 

Gennem Tivoliakademiets kurser kan virksomheder og erhvervsdrivende få indsigt i Tivolis unikke arbejde med CEM på en autentisk gæsterejse i Tivolis magiske univers. 

Tivoli har mere end 170 års erfaring i at skabe unikke kundeoplevelser og er i dag et af Danmarks stærkeste brands. Særligt de seneste år har Tivoli arbejdet målrettet og systematisk på at løfte Havens gæsteservice til nye standarder. Dette er blandt andet sket gennem et samarbejde med RUC og organisationen NICE (New Innovative Customer Experience), som i Danmark arbejder med serviceinnovation indenfor turisme. De fælles erfaringer som er blevet høstet i dette unikke samarbejde er en vigtigt del af den viden, som der undervises i på Tivoliakademiets masterclass i CEM. 

Med åbningen af Tivoliakademiet ønsker Tivoli at bidrage til at forbedre gæsters og kunders loyalitet i Danmark. 

Læs mere om vores Masterclass