Din kurv er tom

Masterclass i CEM

Unikt endagskursus med indtryk og inspiration

På masterclassen ”Det personlige møde” får deltagerne kendskab til og erfaring med, hvad det vil sige at arbejde med Customer Experience Management (CEM). Undervisningen foregår i Tivoli magiske univers, og Tivolis eget arbejde med CEM og gæsteoplevelser bruges som case i løbet af dagen. 

Undervejs vil akademiets dygtige undervisere bede deltagere om at perspektivere teori og øvelser til deres egen virksomheds situation. 
Målet er, at deltagerne efter en masterclass på Tivoliakademiet kan implementere og anvende CEM-redskaber i deres daglige arbejde i deres egen organisation.
ballon_370x472
PÅ MASTERCLASSEN ”DET PERSONLIGE MØDE” FÅR DU:

  • Gennemtestede og effektfulde Tivoliindsigter som vil styrke din virksomheds kundeoplevelser
  • Grundlæggende viden og kompetencer inden for CEM og service
  • Værktøjer der gør deltageren i stand til at identificere sin virksomheds modenhedsniveau i forhold til CEM
  • Teknikker og metoder til at designe unikke oplevelser, der vil hjælpe din virksomhed på dit marked
  • Praktiske eksempler og virkelige fortællinger fra Tivolis egne medarbejdere og ledere
  • En helt speciel dag i Tivolis magiske verden
Prisen for at deltage i en Masterclass er 4700 kr. eks. moms pr. person 

Tilmeld dig her

Ved mere end ti deltagere fra samme virksomhed sammensættes individuelt pristilbud. 
Kontakt os venligst på tivoliakademiet@tivoli.dk



Tern_billede_1
Målgruppe

Tivoliakademiets masterclass i CEM er et intensivt engangskursus for ledere og medarbejdere, der ønsker at sætte fokus på kunden i deres forretningsprocesser. 

Kurset er målrettet BtB og BtC virksomheder, som opererer i Danmark.

Tivoliakademiet tilbyder både åbne kursus forløb og lukkede kurser. På lukkede virksomhedskurser tilrettelægges kursusdagens indhold og niveau i samarbejde med den enkelte virksomhed. Kontakt os venligst for yderligere information.

Kontakt os