1. Kan jeg ændre dato på min billetpakke (Entré og Turpas)?

    Ja. Men bemærk, at du kun kan ændre datoen én gang pr. ordre. Billetten er som udgangspunktet gældende til valgte dato. Besøgsdatoen på endnu ikke indløste billetter kan dog ændres til en ny dato, der er senest 14 dage efter den oprindelige dato. Billetændringen kan kun ske i en af vores billetluger samme dag, du ønsker at besøge Tivoli. Eksempel: Har du købt billet til den 1. april, men ønsker at bytte til den 11. april,  skal du komme på dagen den 11. april og få billetten ombyttet og omvendt.
     
    Ved ændring til en ny dato kan billetten både blive dyrere eller billigere end den oprindelige købspris. Hvis prisen på den nye billet er billigere, udbetales differencen ikke. 

    Billetter kan kun ændres indenfor samme kalenderår. 

  2. Er det muligt at købe en billetpakke (Entré og Turpas), som ikke skal bruges på en specifik dato?

    Nej, det er ikke længere muligt.  

    Der kan være indgået særlige erhvervsaftaler med Tivoli, hvor pakker kan gælde for enkelte sæsoner eller hele året. Dette vil dog altid fremgå af billetten. 

  3. Hvorfor er der forskel på priserne på Tivolis billetpakker (Entré og Turpas)?

    Entré og Turpas har skiftende priser på baggrund af besøgsdato og i enkelte tilfælde også på baggrund af tidspunktet for indgang i Tivoli. Tivoli ønsker at give alle gæster et incitament til at planlægge besøg i perioder, hvor der er mindre travlt. 

  4. Hvordan finder jeg den billigste tur i Tivoli?

    I besøgskalenderen på Tivoli.dk eller i Tivolis app kan du orientere dig og danne dig et overblik over priserne for de enkelte åbningsdage. I nogle perioder er det nu billigere at besøge Tivoli og i andre bliver det dyrere. Der vil være en besparelse ved at købe denne pakke med entré og Turpas samlet. Den konkrete besparelse vil fremgå i forbindelse med dit køb. 

  5. Jeg har ikke fået brugt min pakke. Kan jeg få pengene tilbage?

    Nej, beløbet for købte billetpakker refunderes ikke. Besøgsdatoen på endnu ikke indløste billetter kan dog ændres til en ny dato, der er senest 14 dage efter den oprindelige dato. Billetændrinen kan kun ske i en af vores billetluger samme dag, du ønsker at besøge Tivoli. Eksempel: Har du købt billet til den 1. april, men ønsker at bytte til den 11. april,  skal du komme på dagen den 11. april og få billetten ombyttet og anvendt.
     
    Ved ændring til en ny dato kan billetten både blive dyrere eller billigere end den oprindelige købspris. Hvis prisen på den nye billet er billigere, udbetales differencen ikke. 

    Billetter kan kun ændres indenfor samme kalenderår.