Vis
Vis
Tivoli_Akademiet_RGB_Sort

Tivoliakademiet

Nyhed! Masterclass i CEM i eventyrlige omgivelser

Nu inviterer Tivoli indenfor. Vi deler ud af vores mangeårige erfaring i at arbejde strategisk med Customer Experience Management (CEM) på de enestående masterclass-kurser på Tivoliakademiet.

Få indsigt i Tivolis unikke arbejde med CEM på en autentisk gæsterejse i Tivolis magiske univers.

På alle Masterclasses møder du ledere og medarbejdere, der dagligt arbejder med at give Havens gæster den bedste oplevelse.

Kunsten at skabe unikke kundeoplevelser

Det personlige møde

Udsøgt service er meget mere end et venligt personale og gennemtænkte teknologiske løsninger. Udsøgt service opstår, når man kender sine kunders behov og ønsker og formår at omsætte disse til de rigtige koncepter, kunderejser og møder.

Masterclassen “Det personlige møde” giver dig en grundlæggende forståelse for CEM og indsigt i, hvordan Tivoli arbejder med processer, strukturer og de menneskelige møder med henblik på at overgå gæstens forventninger i alle kontaktpunkter.

Læs mere Download brochure

95pct

Virksomhedsspecifikke forløb

Tivoliakademiet afholder både åbne masterclasses og lukkede virksomhedsspecifikke forløb. Vælger du et virksomhedsspecifikt forløb, er der mulighed for at tilpasse niveauet og indholdet på jeres masterclass, så det passer til netop jeres virksomhed eller afdelings modenhedsniveau og kendskab til Customer Experience Management, så i får det maksimale ud af kurset. 

Ønsker du en masterclass på Tivoliakademiet skræddersyet til din virksomhed, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 22 23 73 74 for yderligere information.

Det siger deltagerne

”Jeg har fået en helt anden måde at anskue, hvordan man arbejder med service på. Det bliver rigtig spændende at prøve at implementere det”

Charlotte, Teamkoordinator, Københavns Kommune

VIK TECH

MATHIAS GRENE - MARKETING MANAGER

Selv om jeg til dagligt sidder med kundens digitale adfærd og et fagområde, som er langt fra en forlystelsespark, så har jeg fået nogle gode redskaber med hjem fra Tivoliakademiet, som jeg kan bruge direkte i dagligdagen. Jeg har blandt andet brugt min viden fra akademiet til at arbejde med segmentering af vores kunder, gæsterejser, samt kultur og sprogbrug i vores kontaktflader med medarbejder og kunder.
UDLÆNDINGE- OG INTEGRATIONSMINISTERIET

NAJA FUGL KLASTRUP - SOUSCHEF, BORGERSERVICE

Kurset gav mig mange brugbare værktøjer til at optimere mødet med brugeren eller kunden. Først og fremmest var kunderejsen en god og visuel måde at sætte sig i brugerens eller kundens sted. Jeg vendte hjem med en masse gode ideer og inspiration til at optimere min virksomheds møde med brugeren ved hjælp af enkle men effektive ændringer.

Bliv undervist af førende eksperter

Ian_250x250
Customer Experience Manager for Tivoliakademiet Ian Wisler-Poulsen

Ian Wisler-Poulsen er Customer Experience Manager for Tivoliakademiet. Ian har mange års erfaring med servicedesign og visuel kommunikation. Han er anerkendt for sine foredrag og workshops og er desuden forfatter til Grundbog i Servicedesign og flere andre fagbøger. 

The_Gardens_icon

Kontakt

Ian Wisler-Poulsen
Customer Experience Manager
tlf. 22 23 73 36

Tivoliakademiet
tlf. 22 23 73 74

tivoliakademiet@tivoli.dk